یکشنبه 28 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه سرگشاده کميته نروژی- ايرانی حمايت از مبارزات مردم ايران در مورد وضعيت نسرين ستوده و دستگيری فريبرز رئيس دانا

وزير محترم امور خارجه نروژ، آقای يوناس گاهر استوره
جان خانم نسرين ستوده در خطر جدی است!
همانطور که اطلاع داريد جان زندانيان سياسی ايران در معرض خطر جدی است. صدها تن از فعالين سياسی، کارگری، حقوق بشری و جنبش زنان در بدترين شرايط ممکن در زندان های ايران در بند هستند، تعدادی بيشماری ازاين زندانيان دراعتصاب غذا به سر می‌برند و اوضاع جسمانی همه‌ی آنها وخيم گزارش شده است. جان نسرين ستوده وکيل مدافع حقوق بشر و فعال حقوق زنان ايران در خطر است. همچنين امروز با خبر شديم که آقای رئيس فريبرز دانا اقتصاددان منتقد و پژوهشگر اقتصادی، عضو کانون نويسندگان ايران، نيز شب گذشته توسط نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی در تهران بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جمعی از فعالان حقوق بشرو جنبش زنان از جمله خانم شيرين، به خاطر همدردی با نسرين ستوده و در اعتراض به بی قانونی های جمهوری اسلامی، از تاريخ دوشنبه ۲۰ دسامبر در مقابل در ورودی سازمان ملل متحد در شهر ژنو تحصن می کنند.
کميته نروژی- ايرانی حمايت از مبارزات مردم ايران در حمايت از تحصن و خواست خانم شيرين عبادی و همراهان وی، از ايرانيان دعوت کرده است تا روز دوشنبه ۲۰ دسامبر، مقابل سفارت جمهوری اسلامی تجمع نمايند و همصدا با ديگر فعالان جنبش زنان و حقوق بشردر سراسر جهان، خواهان آزادی بيدرنگ خانم نسرين ستوده شوند.
از اين رو از شما وزيرامور خارجه محترم نروژ تقاضا می کنيم که همصدا با همه ايرانيان، خواهان آزادی بيدرنگ خانم نسرين ستوده شويد و به شرايط غير انسانی حاکم بر زندانهای جمهوری اسلامی اعتراض نمائيد.
جان نسرين ستوده و ديگر زندانيان سياسی در خطر جدی است. در دفاع از نبرد نسرين ستوده با مرگ، ازوی حمايت کنيد و از دولت جمهوری اسلامی بخواهيد ، بيدرنگ وی و ديگر زندانيان سياسی را آزاد نمايد.
پيوست: بيانيه خانم شيرين عبادی و همکارانشان به زبان انگليسی ارسال می شود.
با احترام
کميته نروژی- ايرانی مبارزات مردم ايران
رحمان ساکی

اسلو - ۱۸ دسامبر ۲۰۱۰


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016