دوشنبه 29 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم قصاص يک زن در قزوين اجرا شد، ايسنا

حکم قصاص قاتل سريالی زنان قزوين صبح امروز در زندان اين شهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی ايسنا، "مهين" قاتل اولين سری قتل‌های سريالی زنان در قزوين که در فاصله سال‌های ۸۷ و ۸۸ پنج قتل در قزوين مرتکب شد، صبح روز دوشنبه در زندان مرکزی قزوين قصاص شد. اولين قتل او در آبان ماه سال گذشته آغاز و آخرين قتل در چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ماه انجام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهين در اول ماه قمری به امامزاده چهار انبياء قزوين می‌رفته و زنانی را که برای زيارت و دعا آمده بودند زير نظر داشته و سپس با برقراری ارتباط دوستانه‌، آن‌ها را با خودرويش منتقل و بعد از قتل اموال آن‌ها را سرقت می‌کرده است.

درآخرين بار اين زن، خانمی را در محدوده در نظر گرفته شده سوار خودرويش کرده و به او سانديس تعارف می‌کند و آن زن متوجه توطئه او شده و فرياد می‌زند و از خودرو پياده می‌شود و موضوع را به کلانتری محل گزارش می‌دهد و اقدامات لازم برای دستگيری متهم صورت ‌می‌گيرد اما متهم تا زمانی که وی پلاک خودروی آن زن را به خاطر آورد شناسايی نشده بود. بعد از استعلام شماره، اين فرد شناسايی و دستگير شد.

شعبه دوم و سوم بازپرسی دادسرای قزوين به اين پرونده رسيدگی کرد و در دادگاه کيفری استان قزوين به قصاص محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016