شنبه 4 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيوز پاکستان: عبدالرئوف ريگی تحويل ايران می‌شود، الشرق الاوسط: جانشين ريگی دستگير نشده، ايلنا

روزنامه پاکستان :دستگيری ريگی هم‌زمان با ديدار روسای‌جمهوری ايران و پاکستان در نشست اکو،اتفاق افتاد/الشرق الاوسط خبردستگيری عبدالرئوف ريگی در مرز ايران و پاکستان و بعد از رديابی گفت‌وگوی تلفنی با اين روزنامه را رد کرد.


ايلنا: روزنامه «الشرق الاوسط» امروز ـ‌شنبه‌ـ‌ خبر دستگيری رهبر جديد گروه «جندالله» در پاکستان را رد کرد.
به گزارش ايلنا، روزنامه «الشرق الاوسط» برخی گزارش‌ها مبنی بر اين‌که «عبدالرئوف ريگی» در مرز ايران و پاکستان و بعد از رديابی گفت‌وگوی تلفنی وی با اين روزنامه دستگير شده است را رد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روزنامه با انتشار بيانيه‌ای از گروه تروريستی جندالله نوشت که عبدالرئوف ريگی، جانشين «عبدالمالک ريگی»،‌در سلامتی کامل به‌سر می‌برد و رسانه‌‌های خبری برای خدشه وارد کردن به روحيات اعضای جندالله اقدام به انتشار اين خبر کردند.
از سوی ديگر ، روزنامه «نيوز» پاکستان نيز امروز به نقل از منابع آگاه امنيتی اسلام‌آباد اعلام کرده بود که تلفن بی‌سيم عبدالرئوف ريگی در حالی که در حال گفت‌وگو با روزنامه «الشرق الاوسط» بود، رديابی شده و طی ۲۴ ساعت بعد در جريان عمليات کماندويی دستگير شده است.
بنا بر اين گزارش، تلاش مقام‌های پاکستان برای دستگيری ريگی به‌ويژه بعد از حملات انتحاری تروريستی چابهار که آن ۴۰ تن شهيد شدند، تشديد شده است.
در ادامه گزارش روزنامه «نيوز» پاکستان آمده است که دستگيری ريگی هم‌زمان با ديدار روسای‌جمهوری ايران و پاکستان در نشست اکو که در استانبول برگزار شده بود، اتفاق افتاد و ريگی بلافاصله بعد از بازجويی توسط مقام‌های امنيتی و اطلاعاتی پاکستان به ايرن تحويل داده می‌شود.
عبدالروئوف ريگی، بعد از دستگيری و اعدام برادرش «عبدالمالک ريگی» در ايران، به‌عنوان سرکرده جديد اين گروه تروريستی فعاليت می‌کرد.
عبدالمالک ريگی ماه فوريه گذشته زمانی از دبی عازم قرقيزستان بود، توسط نيروهای ايرانی دستگير شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016