چهارشنبه 8 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هوا در برخی نقاط تهران از مرز "اضطرار" گذشت، ايلنا

- ميانگين غلظت آلاينده ذرات معلق کمتر از ۲/۵ ميکرون فراتر از حد مجاز و شاخص کيفيت هوای تهران هم‌اکنون در شرايط هشدار است
- ايستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۶ و منطقه ۱۹ در شرايط اضطرار قرار دارند


ايلنا: تنها ۸ روز زمستان از آغاز زمستان امسال می‌گذرد اما نه تنها از شدت آﻻينده‌ها در هوای تهران کاسته نشده است، بلکه هوای پايتخت به برای نخستين باردرزمستان امسال به مرز هشدار رسيد، همچنين هوا در برخی نقاط از مرز هشدارعبور کرده و به اضطرار رسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری ايلنا بنا بر اعلام مرکز هماهنگی و اطلاع‌رسانی آلودگی هوا براساس اطلاعات رسيده از ايستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران بر ميزان غلظت‌ آلاينده‌های ذرات معلق کمتر از ۱۰ ميکرون افزوده و از ميزان غلظت آلاينده ذرات معلق کمتر از ۲/۵ ميکرون نسبت به روز گذشته در همين ساعت کاسته شده است.
همچنين در ميزان غلظت آلاينده مونواکسيد کربن تغييری مشاهده نمی‌گردد بنابراين ميانگين غلظت آلاينده ذرات معلق کمتر از ۲/۵ ميکرون فراتر از حد مجاز و شاخص کيفيت هوای تهران هم‌اکنون در شرايط هشدار است.
بنا بر اين گزارش ايستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۶ و منطقه ۱۹ به لحاظ آلاينده‌ها ذرات معلق کمتر از ۱۰ ميکرون در شرايط اضطرار قرار دارند.
مهار توصيه می‌کند بيماران قلبی و ريوی، سالمندان و کودکان از فعاليت‌های طولانی مدت و سنگين در فضای باز اجتناب نموده و بقيه افراد فعاليت‌های طولانی و سنگين خود را در فضای باز کاهش دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016