پنجشنبه 9 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تمدن، استاندار تهران: هدفمند کردن يارانه‌ها استمرار حرکت ۹ دی است، ايسنا

استاندار تهران با اشاره به فتنه سال گذشته به بهانه تقلب در انتخابات گفت: امروز سران فتنه نه تنها منفور ملت ايران هستند بلکه منفور اربابانشان نيز شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مرتضی تمدن عصر روز چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه فرماندار شهرستان ملارد گفت: انتخابات رياست جمهوری دهم به شهادت دوست و اعتراف دشمن از سالمترين انتخابات‌ها بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: دشمنان و فتنه گران با گذشت يکسال و چند ماه از انتخابات سال ۸۸ هيچ سند و يا مدرکی که دلايل تقلب و يا مخدوش بودن انتخابات را ثابت کند حتی در سايت‌های خود و اربابانشان هم منتشر نکرده‌اند و اين نشان داد تقلب تنها يک ادعای واهی است.

استاندار تهران افزود: ‌وقتی گفته شد سران فتنه از استکبار پول گرفته‌اند اينها بر آشفته شدند و آنرا رد کردند. با وجود آنکه معتقديم آنها پول گرفته‌اند امااگر ثابت کردند که اين پول را دريافت نکرده‌اند تازه می‌شوند نوکر بی‌جيره و مواجب و مصداق «خسر الدنيا و الآخره»شده‌اند.

رئيس شورای تامين استان تهران با بيان اين‌که سران فتنه به هذيان گويی افتاده‌اند و يزيديان عاشورای ۸۸ را حسينيان زمان لقب داده‌اند،گفت: حرف‌ها و بيانيه‌های آنان آنقدر حقير است که ارزش وقت صرف کردن برای مرور و خواندن را هم ندارد.

تمدن رأفت نظام اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ نظام با بزرگمنشی، اينان را تحمل می‌کند اما آنها بايد روزی در محکمه مردم جوابگوی جنايات و خون‌های به ناحق ريخته شده باشند.

استاندار تهران با بيان اين‌که فتنه پارسال کاملا توسط صهيونيست‌ها و سران استکباری مديريت شده بود، افزود: اما مردم ايران از کوچک و بزرگ و پير و جوان و با هر نوع سليقه ای حماسه ۹ دی ماه را آفريدند و چون سيل اين توطئه‌ها را از بين بردند.

تمدن با اشاره به آغاز مرحله جديد هدفمند کردن يارانه‌ها خاطرنشان کرد: اين حرکت ادامه خدمات دولت نهم و دهم برای آبادانی و عمرانی سريع ايران است و در واقع استمرار حرکت ملت در حماسه بزرگ ۹ دی محسوب می‌شود.

استاندار تهران در بخش ديگری از سخنانش با تجليل از بنی عامريان در مدت تصدی فرمانداری شهرستان ملارد گفت: آقای بورد به عنوان فرماندار جديد نيز دارای سوابق خوب مديريتی و انقلابی است که اميد داريم با سرعت و باکمک مسئولين و مردم منطقه باعث شکوفايی بيشتر و بهتر شهرستان ملارد شود.

وی از فرماندار جديد خواست در کوتاهترين زمان مقدمات برگزاری شورای برنامه ريزی و توسعه استان تهران در اين شهرستان را فراهم کرده و ساخت مصلی ملارد را آغاز و مشکل فعلی احداث بيمارستان اين منطقه را حل و فصل کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016