دوشنبه 13 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آتش زدن محل کسب و تهديد جانی بهاييان رفسنجان برای نهمين بار، جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی

جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی – محل کسب و مغازه يکی ديگر از شهروندان بهايی شهر رفسنجان،اين بار همراه با نامه ای تهديد آميز در تاريخ ۹ دی ماه ۱۳۸۹ به آتش کشيده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق گزارشات رسيده به جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی ، متصديان اين امر پس از آتش زدن نهمين مغازه متعلق به بهائيان در شهر رفسنجان، و انداختن نامه ای با عنوان اخطاريه و تعهدنامه به داخل مغازه، بهاييان اين شهر را تهديد کرده اند که در صورت عدم امضای اين تعهد نامه، «ريشه های استعمار را در اين شهر خواهيم خشکاند»

پيش از اين نيز در طی ۴۰ روز گذشته، ۸ مغازه متعلق به شهروندان بهايی طی ۱۴ بار هجوم افراد ناشناس به آتش کشيده شد.

اين در حاليست که به گفته صاحبان اين مغازه ها، پيگيری های به عمل آمده و مراجعات به استانداری کرمان، نماينده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و کميسيون امنيت ملی و نيروی انتظامی استان کرمان، هنوز بی نتيجه مانده است و حتی شرکتهای بيمه نيز ميزان واقعی خسارتها را به بيمه گذاران پرداخت نکرده اند.

در ادامه نامه تهديد آميز از سوی مهاجمين را ملاحظه می کنيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016