سه شنبه 14 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار زهرا رهنورد با پروين فهيمی، مادر سهراب اعرابی، کلمه

رهنورد: تا پای جان برای احيای ارزشهای انقلاب ايستاده ايم و عقب نشينی نمی کنيم

دکتر زهرا رهنورد در ديدار با خانواده سهراب اعرابی، يکی از نخستين شهدای جنبش سبز با اشاره به تبليغات گسترده اخير عليه رهبران جنبش سبز و خطاب به آمران و عاملان تريبون های دولتی در اين تهاجم ها گفت :«ما از تهديد، تهمت و توهين نمی ترسيم و عقب نشينی نمی کنيم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار کلمه رهنورد جنبش سبز را جنبشی آگاه و سرفراز توصيف کرد و افزود : تا پای جان برای احيای ارزشهای انقلاب اسلامی و آزادی ايستاده ايم و به اميد آن روزی هستم که فرزندانمان در محيطی سرشار از آزادی، ايمان و شادی زندگی کنند.اين کشور متعلق به همه ملت از هر طبقه و قشر و با هر عقيده و انديشه ای است و من و ديگر همراهان جنبش سبز برای آزادی همه ملت تلاش می کنيم.

وی در بخش ديگری از سخنان خود گفت :«خون سهراب و ندا، کامرانی ،روح الامينی ،حسن پور، پوراندرجانی، جوادی فر ، شبنم سهرابی، کيانوش آسا، فاطمه سمسارپور، رامين رمضانی و ديگر شهدای جنبش در رگهای ايمان ما می جوشد و سلحشوری زنان و مردان زندانی فرا راه ماست

پروين فهيمی، مادر شهيد سهراب اعرابی نيز در اين ديدار با ياد آوری خاطرات خود از روزهای انقلاب اسلامی گفت :«من بچه هايم را نزد پدر و مادرم می گذاشتم و برای حضور در تظاهرات از قزوين به تهران می آمدم. همه ما برای پيروزی انقلاب اسلامی زحمت کشيده ايم و حالا چطور است که حکومت برآمده از اين انقلاب فرزند من و ديگران را می کشد.فرزندی که در اين نظام به کانديدای موردعلاقه اش رای داده و وقتی احساس و برداشتش اين بود که به رای اش خيانت شده با حضور در يک تظاهرات مسالمت آميز فرياد زد که رای من کجاست؟آيا به اين دليل بايد به او شليک می کردند و جانش را می گرفتند؟ »

وی در پايان با اشاره به تهديدات اخير عليه خانواده های شهدای جنبش سبز گفت :اين تهديدها بر عزم و اراده ما برای ادامه راه فرزندان شهيدمان اثری نمی گذارد و ما راه آنها را تا تحقق آرمان هايشان ادامه خواهيم داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016