سه شنبه 14 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هوای تهران باز هم "ناسالم" شد، ايلنا

براساس اطلاعات رسيده از ايستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران ميانگين غلظت آلاينده ذرات معلق کمتر از دو و نيم ميکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کيفيت هوا هم اکنون در شرايط ناسالم است.


ايلنا: براساس اطلاعات رسيده از ايستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران ميانگين غلظت آلاينده ذرات معلق کمتر از دو و نيم ميکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کيفيت هوا هم اکنون در شرايط ناسالم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری ايلنا، براساس اطلاعات رسيده از ايستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر ميزان غلظت همه آلاينده‌ها به غير از آلاينده ازن نسبت به روز گذشته در همين ساعت افزوده شده است. به اين ترتيب ميانگين غلظت آلاينده ذرات معلق کمتر از دو و نيم ميکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کيفيت هوا هم اکنون در شرايط ناسالم است.
گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی کمی ابری در اواخر وقت ابری و بارش باران و وزش باد است. به اين ترتيب انتظار می‌رود شاخص کيفيت هوا به غير از مناطق پر تردد و شلوغ در ساير نقاط شهر در شرايط سالم قرار گيرد.
افزايش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشديد بيماری قلبی و ريوی، مرگ و مير زودرس در افراد مبتلا به بيماری‌های قلبی، ريوی و افراد مسن.
افراد مبتلا به بيماری‌های قلبی و ريوی، سالمندان و کودکان بايد فعاليت‌های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016