چهارشنبه 15 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سلطانيه: بازديد از تأسيسات هسته ای روشنگرانه است، مهر

نماينده ايران در آژانس بين المللی انرژی اتمی اعلام کرد: تهران از نمايندگان ۱۰ کشور در آژانس دعوت کرده بازديدی روشنگرانه از تاسيسات هسته ای قبل از آغاز نشست استانبول داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری مهر، "علی اصغر سلطانيه" در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط اظهار داشت: تصميم گرفتيم قبل از مذاکرات خود با گروه ۱+۵ در استانبول، دعوتی روشنگرانه و آگاهی بخش از نمايندگان کشورهای خارجی در آژانس بين المللی انرژی هسته ای داشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سلطانيه با اشاره به اينکه نحوه انتخاب سفرای خارجی طوری بوده که همه گروهها را در بر بگيرد، اظهار داشت: اين ۱۰ نماينده کشورهای خارجی در آژانس، پانزدهم و شانزدهم ژانويه جاری وين را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

وی افزود: اين دعوت در راستای روند همکاريهای ايران با آژانس است و تاکيدی ديگر بر اهتمام تهران بر شفافيت در برنامه هسته ای صلح آميز است.

خاطر نشان می شود ايران روز گذشته دعوتی را برای بازديد سفرای خارجی از تاسيسات هسته ای اين کشور مطرح کرد که بازتاب گسترده ای در جهان داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016