جمعه 24 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نازنين خسروانی در ملاقات با خانواده اش در اوين: سلول آنقدر سرد است که شب ها انگار روی يخ خوابيده ايم، کلمه

خانواده نازنين خسروانی ، روزنامه نگار زندانی روز پنج شنبه با او در زندان اوين ديدار کردند .

اعظم افشاريان، مادر نازنين خسروانی در گفتگو با کلمه در اين باره گفت :«نازنين در اين ملاقات با اينکه از وضعيت روحی مناسبی برخوردار بود . اما از سرمای هوا در بند ۲۰۹ به شدت گلايه داشته است »



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته اعظم افشاريان مادر نازنين خسروانی با اينکه دمای هوا در اين چند روز به شدت کاهش يافته است اما همچنان مسوولان بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات از دادن لباسهای گرم به نازنين خودداری کرده اند .

مادر نازنين افزود :«نازنين به ما گفت هوای سلول آنقدر سرد است که انگار شبها روی يخ خوابيده ايم .نمی دانم چرا مسوولان زندان حاضر نيستند لباسهای گرم را به دخترم برساننند .»

در سلولهای بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات تختی وجود ندارد و زندانی ها مجبورند بر زمين سرد بخوابند . اين در حالی است که در اين بند به زندانانيان لباس گرم يا پتوی اضافه هم نمی دهند .

مادر نازنين ادامه داد :«:نازنين در اين ديدار درباره اينکه چرا می خواستند بدون اينکه وکيلش يا ما بدانيم برايش دادگاه تشکيل دهند متعجب بود .»

اين روزنامه نگار روز چهارشنبه برای برگزاری دادگاهش به دادگاه انقلاب برده شده بود که به طور اتفاقی وکيلش را در دادگاه می بيند و وکيل ضمن صحبت با قاضی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب و همکاری وی برگزاری دادگاه را به زمان ديگری موکول می کند .

به گفته مادر نازنين خسروانی زمان برگزاری دادگاه هنوز مشخص نيست اما به عقيده خانم غيرت ، وکيل نازنين به زودی برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016