شنبه 25 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تغییر نظام انتخاباتی برای جلوگيري از نفوذ فتنه گران در انتخابات آينده، باشگاه خبرنگاران

محمدجواد ابطحی، عضو کميسيون شوراها و سياست داخلي مجلس گفت: لايحه جامع انتخاباتي که از سوي وزارت کشور در حال تدوين است به همراه طرح استاني شدن انتخابات مجلس دو راهکار دولت و مجلس براي جلوگيري از نفوذ فتنه گران به انتخابات آينده در کنار بصيرت و آگاهي مردم است.

نماينده خميني شهر در مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به خطر فتنه ديگر در انتخابات سال آينده مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: به منظور جلوگيري از ظهور فتنه ديگري در انتخابات آينده لزوم بازنگري در قوانين انتخاباتي و نوع گزينش داوطلبان از اهميت خاصي برخوردار مي‌شود.

عضو کميسيون شوراها و سياست داخلي مجلس با بيان اينکه لايحه جامع انتخابات براي تغيير نظام انتخاباتي از سوي وزارت کشور در حال تدوين است، ادامه داد: طرح جامع انتخابات به منظور جلوگيري از نفوذ و راه‌يابي ناصحان در رقابت‌هاي کشور و بروز فتنه‌اي جديد، در وزارت کشور در مرحله بررسي و تدوين است و اوايل سال آينده به مجلس تقديم مي‌شود. وي با بيان اينکه مجلس خانه ملت است و نه خانه خائنان افزود: بصیرت مردم در شناسايي جريان فتنه و فتنه گران حرف اول را مي‌زند، اما نمايندگان نيز با تغيير نظام انتخاباتي و گروه تحقيقي شوراي نگهبان از شکل‌گيري جريان فتنه جلوگيري خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016