سه شنبه 5 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدتقی رهبر: مجمع تشخيص مصلحت نظام در جايگاه قانون گذاری نيست، ايرنا

تهران - نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه مجمع تشخيص مصلحت نظام در جايگاه قانون گذاری نيست، گفت: مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام را در نهايت بايد رهبر معظم انقلاب تاييد کنند.


محمد تقی رهبر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ايرنا درباره نامه رييس جمهوری به نمايندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص روند تصويب لايحه برنامه پنجم توسعه اظهار داشت : مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام بايد به تاييد رهبر معظم انقلاب برسد اگر هم به تاييد رهبری رسيد ديگر جای معارضه نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو کميسيون قضايی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکيد کرد: بايد بين دولت و مجلس هماهنگی وجود داشته باشد.
رهبر با بيان اينکه سه قوه مکمل يکديگر هستند ، گفت : مجلس شورای اسلامی بايد دولت را کمک کند.
وی در عين حال اختلاف نظر بين مجلس و دولت را بديهی دانست و تاکيد کرد: مجلس و دولت اگر اختلاف نظری در هر بندی از لايحه داشته باشند به جای رسيدگی به آن در مجمع تشخيص بايد با تعامل همديگر حل کنند.
نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان و مجمع تشخيص مصلحت نظام هر کدام در جايگاه خودشان قرار دارند اگر بر اساس قانون يک تصميمی گرفته شود قابل اجراست و اگر تسليم قانون نباشيم، پسنديده نيست.
رهبر با بيان اينکه مجلس بايد حامی دولت باشد، گفت: تعارض و جبهه گيری برخی دستگاه ها با دولت خوب نيست.
وی در پايان تاکيد کرد: محور همه چيز در کشور قانون است و مجری قانون در کشور بر عهده قوه مجريه است و بايد دولت را در اين راه ياری داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016