سه شنبه 12 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشاور وزير راه: عدم حضور بهبهانی در مجلس نظر دولت بود، فارس

خبرگزاری فارس: يکی از مشاوران وزير راه و ترابری در خصوص عدم حضور بهبهانی در مراسم استيضاح خود در مجلس تصريح کرد: اين موضوع موضع دولت است و با توجه به اينکه دولت معتقد است تعداد امضاء کنندگان استيضاح بهبهانی تا شب گذشته به ۹ نفر کاهش يافته است، عملا امکان استيضاح منتفی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، وی ادامه داد: اما هيئت رئيسه مجلس در اقدامی جديد راه را باز گذاشت و امکان افزايش امضاها را فراهم کرد و ديروز در شرايطی که موضوع استيضاح به دليل اينکه تعداد استيضاح کنندگان کمتر از ۱۰ نفر شده بود منتفی شده بود، ناگهان امضاء شش نفر نماينده نظير آقايان زاکانی، کاتوزيان و از اين قبيل به تعداد استيضاح‌کنندگان بهبهانی اضافه شد‌ و ما را غافل‌گير کردند.
وی ادامه داد: همين موضوع مايه مناقشه شده است که اگر اين امر روال مجلس بوده است چرا مجلس ‌چنين کاری کرده است و نبايد استيضاح برگزار می‌شد، از طرفی اگر اصرار رئيس مجلس بر اين امر معمول است چرا بايد چنين کاری انجام شود.
وی با بيان اينکه عدم حضور بهبهانی در مجلس موضعی فراتر از وزارتخانه راه و ترابری است، اذعان داشت: با اخبار و اطلاعاتی که از مجلس مرتب به گوش ما می‌رسيد، موضع نمايندگان اين بود که اگر وزير راه و ترابری در مجلس حاضر می‌شد و مطالب خود را بيان می‌کرد قطعأ رأی اعتماد می‌گرفت.
اين مشاور وزير راه تصريح کرد: اگر وزير در مجلس حضور می‌يافت و توضيح می‌داد قطعأ رأی اعتماد می‌گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016