پنجشنبه 14 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه وزارت امور خارجه ايران درباره حوادث مصر، فارس

خبرگزاری فارس: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران طی بيانيه‌ای نسبت به تلاش‌های محور آمريکايی - صهيونيستی در به انحراف کشاندن مبارزات عدالتخواهانه مردم مصر هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس،متن بيانيه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران به شرخ زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران تحولات مهم و تعيين کننده منطقه خاورميانه و شمال آفريقا را که ناشی از موج بيداری اسلامی می‌باشد با دقت زير نظر داشته و ضمن حمايت از مطالبات به حق مردم بر شنيدن صدای عدالت خواهانه ملت‌ها و تمکين و تحقق خواسته‌های آنها تاکيد دارد.

جمهوری اسلامی ايران به ويژه موج عظيم مردمی در مصر که در جهت احيای مجد و عظمت اين کشور و مقابله با ظلم و بی‌عدالتی و قطع وابستگی به استکبار، به صورت خروشان به حرکت در آمده است را نويد بخش دستيابی به استقلال حقيقی و ايفای نقشی حياتی در خاورميانه اسلامی دانسته، حفظ وحدت ملی و هوشياری در مقابل توطئه بدخواهان که تفرقه اندازی و ايجاد اختلاف در بين صفوف مردم را در دستور کار خود دارند، اصلی اساسی و ضروری اعلام می‌نمايد.

جمهوری اسلامی ايران همچنين از همه مردم آزاده جهان و دولتها انتظار دارد حمايت از خواست ملت‌ها را دنبال نموده و مداخلات محور آمريکايی - صهيونيستی و تلاش آنها به منظور ايجاد انحراف در حرکت عدالتخواهانه مردم مصر و مقاومت در مقابل اراده آنها را که با طراحی فتنه‌های مختلف و بکارگيری آشوب گران انجام می‌پذيرد به شدت محکوم کنند.

جمهوری اسلامی ايران بار ديگر ضمن تقبيح اقدامات مداخله جويانه مقامات آمريکا و رژيم صهيونيستی، هشدار می‌دهد هر گونه اقدام در جهت مخالف حرکت مردم مسلمان مصر و ايستادن در برابر منافع ملی و يکپارچگی اين ملت متمدن و تاريخ ساز، برگ ديگری بر گذشته تاريک آنها در زمينه ظلم و بيدادگری و تجاوز به حقوق انسان‌ها خواهد افزود و امواج سهمگين خشم و نفرت امت اسلامی را در سراسر جهان به دنبال خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016