جمعه 15 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض به سرکوب مطبوعات در مصر، گزارش‌گران بدون مرز در برابر سفارت مصر در پاريس

ساعت ١٢ امروز جمعه ٤ فوريه ٢٠١١ اعضای گزارشگران بدون مرز سازمان بين‌المللی دفاع از آزادی بيان, در برابر سفارت مصر حرکت اعتراض را سازمان دادند. اعضای گزارشگران بدون مرز برای ابراز انجار خود از تهاجم سازمان يافته عليه خبرنگاران درروزهای اعلام کردند.

ساعت ١٢ امروز جمعه ٤ فوريه ٢٠١١ اعضای گزارشگران بدون مرز سازمان بين‌المللی دفاع از آزادی بيان, در برابر سفارت مصر حرکت اعتراض را سازمان دادند. اعضای گزارشگران بدون مرز برای ابراز انجار خود از تهاجم سازمان يافته عليه خبرنگاران درروزهای اخير با فرياد " در مصر اطلاع‌رسانی را می‌کشند" و "خشونت عليه خبرنگاران را در مصر متوقف کنيد" تصاوير روزنامه‌نگاران زخمی شده در مصر را بر در و ديوارهای سفارت نصب کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ژان فرانسوا ژوليارد، دبير اول گزارشگران بدون مرز در جمع رسانه‌های بين المللی که برای پوشش خبر حرکت اعتراضی گزارشگران بدون مرز به مقابل سفارت مصر در پاريس آمده بودند. اعلام کرد : "ما در برابر سفارت مصر جمع شده‌ايم تا کازار نفرت پراکنی عليه خبرنگاران رسانه‌های جهانی در مصر را محکوم کنيم. تصاويرخبرنگاران زخمی و بازداشت شده، شاهد شرايط دهشتبار و آزار و اذيت خبرنگاران است. هدف اين کارزار به سکوت وادار کردن رسانه‌ها و خالی کردن قاهره از خبرنگاران است.

از روز ٢ فوريه بيش از ٢٦ خبرنگار رسانه‌های جهانی و ملی در مصر مورد حمله قرار گرفته و زخمی شده اند. سه تن ناپديد و ١٩ نفر ربوده و بازداشت شده‌اند.

" بعد از قطع اينترنت به مدت چندين روز حمله فيزيکی به خبرنگاران آغاز شده است. اين وضعيت غير قابل قبول است و بايد به فوريت حمله به رسانه‌ها و خبرنگاران متوقف شود."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016