یکشنبه 17 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال ادغام وزارت بازرگانی با وزارت صنايع و وزارت نفت با وزارت نيرو، ايسنا

دبير شورای مشاورين رييس‌جمهور اعلام کرد: احتمالا وزارت بازرگانی در وزارت صنايع و وزارت نفت در وزارت نيرو ادغام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ، مهدی خورشيدی که در حاشيه‌ی سخنرانی خود در جمع دانش‌آموزان مدرسه‌ی راهنمايی حضرت معصومه (س) در تهران با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به بحث استيضاح وزير راه و صحبت‌های رييس‌جمهور در اين ارتباط، گفت: با توجه به اين‌که بر اساس برنامه‌ی پنجم توسعه بايد تعداد وزارتخانه‌ها کم شود و تعداد وزارتخانه‌ها به ۱۷ تا برسد، تا زمانی که بحث ادغام وزارت راه با يکی از وزارتخانه‌ها نهايی شود، آقای رييس‌جمهور سرپرستی را برای اين وزارتخانه انتخاب خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه با بيان اين‌که هنوز مشخص نيست وزارت راه در کدام‌يک از وزارتخانه‌های زيربنايی ادغام می‌شود و بحث‌های کارشناسی در اين ارتباط ادامه دارد، گفت: احتمالا وزارت بازرگانی در وزارت صنايع، و وزارت نيرو در وزارت نفت ادغام شود. البته در مورد اين موضوعات بحث‌های کارشناسی در حال صورت گرفتن است. در مورد وزارت راه نيز بحث‌های کارشناسی وسيعی صورت می‌گيرد و بعد تصميم گرفته می‌شود که در کدام‌يک از وزارتخانه‌ها ادغام شود.

وی با تاکيد مجدد بر اين‌که اين ادغام‌ها بر اساس کار کارشناسی و با توجه به شرايط صورت می‌گيرد، گفت: وزارت راه مجموعه‌ی بزرگی است با اختيارات خود و قطعا با وزارتخانه‌ای مناسب ادغام می‌شود.

دبير شورای مشاورين رييس‌جمهور در مورد اين‌که چه کسی قرار است وزير وزارتخانه‌ی ورزش و جوانان شود نيز تصريح کرد : آقای رييس‌جمهور هنوز در اين مورد موضوعی را مطرح نکرده‌اند و تصميمی ابلاغ نکرده‌اند و در مورد اين وزارتخانه نيز با توجه به تاييد شورای نگهبان بايد کارهای کارشناسی در دولت صورت بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016