دوشنبه 18 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فعال دانشجويی نادر احسنی پس از پايان محکوميت اش با استقبال گرم حاضرين از زندان آزاد شد، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" فعال دانشجويی نادر احسنی پس از تحمل يک سال محکوميت غير قانونی زندان ، درد و رنج زندان و فشارهای غير انسانی آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.
روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه فعال دانشجويی نادر احسنی پس از تحمل ۱ سال زندان و پايان يافتن محکوميت غير قانونی ، شرايط طاقت فرسا و غير انسانی با استقبال گرم و عاطفی خانواده و دوستانش از زندان مخوف اوين آزاد شد..آنها با دسته های گل بی صبرانه برای مدتی طولانی در انتظار خروج او از زندان اوين بودند . لحظه های پيوستن وی به خانواده و دوستان با اشکهای شوق و احساسات عاطفی غير قابل توصيفی همراه بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فعال دانشجويی نادر احسنی در ۱۱ آذر ماه سال ۸۶ از مقابل منزلشان توسط مامورين وزارت اطلاعات ربوده و به سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شد و ۶۸ روز تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجويان وزارت اطلاعات قرار داشت.بازجويان وزارت اطلاعات عليه اين فعال دانشجويی اقدام به پرونده سازی نمودند . پروندۀ ساخته شده به شعبۀ ۲۸ دادگاه انقلاب ارجاع و توسط محمد مقيسه ای از اعضای کميسيون قتل عام زندانيان سياسی سال ۶۷ مورد محاکمه قرار گرفت و به ۱ سال زندان محکوم شد.
اين فعال دانشجويی شامگاه ۱۹ بهمن ماه سال ۸۸ مجددا توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و به زندان اوين منتقل و پرونده جديدی با اتهام تبليغ عليه نظام از طريق شرکت در تجمعات غير قانونی بعد از انتخابات ، ارسال اخبار اغتشاشات به خارج از کشور و بيگانگان برای وی گشوده شد. اين اتهامات در حالی به وی نسبت داده شد که در حال گذراندن خدمت سربازی و در پادگان بسر می برد .قرار است دادگاه وی ۲۳ بهمن ماه سال جاری در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب توسط محمد مقيسه ای برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016