جمعه 22 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراز سپاس و پيام همبستگی وائل غنيم، فعال سرشناس مصری، به مردم ايران برای راهپيمايی ۲۵ بهمن، کمپين بين المللی حقوق بشر

از مصریان یاد بگیرید وما هم از شما یاد گرفتیم!

وائل غنيم، فعال شناخته شده جنبش مردمی مصر در مصاحبه اختصاصی با کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران از برنامه فعالان ايرانی برای راهپيمايی همبستگی با مردم مصر و تونس در ۲۵ بهمن تشکر کردو از جنبش حقوق مدنی ايرانيان حمايت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


غنيم، از مديران شرکت گوگل، نقش بارزی در بسيج مردم مصر داشته و بازداشت شد و پس از آنکه در طی اعتراضات وسيع بين المللی آزاد شد، به عنوان يکی از سرشناس ترين سخنگويان جنبش مردمی مصرشناخته ميشود.

در روزهای اخير عکسی از وی در طی سخنرانی در ميدان تحرير قاهره چاپ شده که در آن وی دستبند سبزی پوشيده است. کمپين از وی پرسيد که آيا اين دستبند در همبستگی به جنبش مردم ايران بوده است؟ در جواب غنيم گفت: “رنگ اين دستبند اتفاقی بود ولی من خوشحالم که اين برداشت از آن شده است.”

اين فعال برجسته مصری در مورد راهپيمايی ۲۵ بهمن در ايران و خطاب به مردم ايران وی گفت: ” من به تمام ايرانيان ميگويم که از ما مصريان ياد بگيريد و ما هم از شما ياد گرفتيم. درآخراين وقايع اين قدرت مردم است که پاينده است و با آن ما ميتوانيم به هر هدفی برسيم. اگر مردم متحد شوند و اگر باور داشته باشيمو تمامی رويا هايمان ميتوانند به واقعيت بپيوندند.”


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016