سه شنبه 26 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ۱۷ شهروند معترض ديگر توسط نيروهای لباس شخصی، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: ۱۷ تن ديگر از شهروندان حاضر در تجمعات حمايتی امروز، شامل ۱۵ مرد و ۲ زن توسط نيروهای لباس شخصی وابسته به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در مناطق گيشا و آزادی بازداشت شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، بر اساس مشاهدات عينی تظاهرکنندگان از سطح شهر تهران، ساعتی قبل ۱۷ تن ديگر از شهروندان حاضر در تجمعات حمايتی امروز از جنبش های اعتراضی دو کشور مصر و تونس، توسط نيروهای لباس شخصی بازداشت و به محل نامعلومی منتقل گرديدند.

بنا به گزارش های رسيده، از اين تعداد ۵ نفر در منطقه گيشا و ۱۲ تن ديگر شامل ۱۰ مرد و دو زن در خيابان شادمان، نزديک به ميدان آزادی توسط نيروهای لباس شخصی بازداشت شدند.

نيروهای انتظامی و امنيتی با همراهی نيروهای لباس شخصی وابسته به سپاه پاسداران با آغاز تاريکی هوا سعی در متفرق کردن تجمع کنندگان دارند که در مواردی اقدام به بازداشت ايشان و انتقال آنها به نقاط نامعلومی می نمايند.

بنا بر آخرين اخبار دريافتی، برخی از مساجد شهر تهران به منظور پشتيبانی و بازجويی از بازداشت شدگان بطور کامل در اختيار نيروهای امنيتی قرار گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016