چهارشنبه 27 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زين الدين انصاری، سردار سپاه، عامل فشار بر خانواده صانع ژاله، دانشجونيوز

در پی علنی شدن هويت واقعی يکی از شهدای جنبش سبز، "صانع ژاله" دانشجوی کرد و اهل تسنن رشته نمايش دانشگاه هنر تهران، که رسانه های دولتی مدعی بسيجی بودن وی شده اند، خبرهای رسيده به دانشجونيوز حکايت از فشار های گسترده به خانواده ژاله در شهر پاوه کرمانشاه برای قبول مصاحبه عليه جنبش مردم ايران دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر گزارش های رسيده به دانشجونيوز، زين الدين انصاری سردار سپاه و پسرخاله شهيد صانع ژاله عامل اصلی فشار بر خانواده صانع ژاله برای مصاحبه با رسانه‌های دولتی است. سردار زين الدين انصاری که خود نيز روز گذشته در شبکه‌های صدا و سيما بر عليه تظاهرات ۲۵ بهمن ماه مصاحبه کرد، از نيروهای امنيتی شهر پاوه و مسئول حراست سد داريان در نزديکی شهر پاوه است. مديريت سد داريان تحت اختيار سپاه پاسداران قرار دارد.

بنابر گزارش يکی از نزديکان شهيد صانع ژاله، تمامی مسئولين بلند پايه شهر پاوه، از جمله امام جمعه، فرماندار، مسئولين انتظامی و امنيتی با حضور در منزل خانواده اين شهيد، فشار گسترده ای را برای انجام مصاحبه به اين خانواده وارد آورده اند.

طبق اخبار واصله، تمامی ارتباطات خانواده شهيد ژاله به کنترل نيروهای امنيتی درآمده و راه های ارتباط با اين خانواده نيز قطع شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016