چهارشنبه 27 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش فارس از مراسم دولتی تشييع پيکر صانع ژاله: تجمع غيرقانونی فتنه‌گران موجب بروز اغتشاشاتی شد

خبرگزاری فارس: مراسم تشييع پيکر پاک شهيد ژاله به راهپيمايی عظيم عليه سران فتنه تبديل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در حال حاضر تعداد اقشار مختلف مردم و دانشجويان تهران در تشييع پيکر پاک صانع ژاله به حدی است که اين مراسم تشييع با شعارهای مردمی عليه موسوی، کروبی و خاتمی به راهپيمايی عظيم عليه سران فتنه تبديل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش،‌ قرار بود مراسم تشييع، از دانشگاه هنر تهران تا مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران برگزار شود، اما تعداد تشييع کنندگان به حدی است که مردم و دانشجويان در صفوف عظيم و وصف‌ناشدنی وارد دانشگاه تهران شده‌اند و اکنون با در دست داشتن پلاکاردهايی با مضامين "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی " و در دست داشتن تصاوير مقام معظم رهبری و امام خمينی(ره) و شهيد ژاله و سر دادن شعارهای "مرگ بر خاتمی "، "مرک بر موسوی " و "مرگ کروبی " در خيابان‌های دانشگاه تهران راهپيمايی می‌کنند.

برپايه اين گزارش،‌ صانع ژاله متولد سال ۶۳ از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمايش دانشگاه هنر تهران ۲۵ بهمن توسط يکی از گروه‌های تروريستی منافقين در خيابان امير اکرم تهران با تير مستقيم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بيمارستان به شهادت رسيد.

گروهک تروريستی منافقين همچنين ۸ نفر ديگر از هموطنانمان را با تير مستقيم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بيمارستان تحت مداوا هستند.

تجمع غيرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقين، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خيابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و ديگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016