چهارشنبه 27 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی: در صورت آسيب به سران جنبش سبز، دست به خشونت های انقلابی گسترده خواهيم زد

جمعی از اعضای انجمن اسلامی تهران و علوم پزشکی در پی حوادث اخيز اقدام به انتشار بيانيه شماره سوم اين مجموعه نمودند که متن آن به شرح ذيل می باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

و همچنين ما قرار داديم که در هر دياری رؤسای بدکارِِ ستمگر (که با مردم آن جا) مکر می کنند و جز مکر با خويشتن نمی کنند و به اين هم آگاه نيستند ... به زودی خدا مجرمان را خوار می سازد و عذابی سخت به واسطه مکری که می‏انديشيدند بر آنان فرو خواهد فرستاد. قرآن مجيد سوره انعام

با درود بی کران بر ملت ايران و بر دانشجويان و فرهيختگان که بار ديگر در اوج خفقان حاکم بر جامعه ايران و در فضای دهشتناک ايجاد شده توسط دولت کودتا؛ در روز ۲۵ بهمن ماه حماسه ای پر شکوه آفريديد که زبان از بيان آن قاصر است.

لحظاتی آفريديد که اشک را در ديدگان خسته آزادگان و آزاديخوهان ايران زمين جاری نمود. درود بی کران بر دلاوری و شجاعت و پايمردی شما ؛ درود و سلام بر شهيدان سبز اين روز بزرگ ؛ شهيد صانع ژاله و شهيد محمد مختاری و درود و سلام بر تمامی شهيدان راه حق و آزادی.

بی شک سران فاسد دولت کودتا و پشتيبانان جاهل ايشان از اين حضور شما متعجب شده و ترس و اضطراب و پريشانی سراسر وجودشان را فرا گرفته است . جنبشی را که تا ديروز مرده و پايان يافته تصور می نمودند امروز پويا تر و توانا تر از گذشته يافته اند. شايد همين اضطراب و ترس باعث شد اوباش و حاميانشان ديروز در مجلس و امروز در دانشگاه تهران با وقاحت تمام دست به برپايی نمايشی مسخره و سازماندهی شده بزنند.

ديروز برخی به اصطلاح نمايندگان ملت که امروز به نمايندگان دولت فاسد کودتا و تريبون آن تبديل گشته اند با پشتيبانی صدا و سيمای دست به نمايشی وقيحانه و مضحک زدند و بدين موضوع نيانديشيدند که صدها فرياد آزاديخواهی صدها هزاران نفر در خيابان های تهران بسی فراتر از صدای چند عنصر مزدور و اجير شده حاکميت است.

وقاحت ايشان بدين جا نيز پايان نپذيرفت . امروز نيز در دانشگاه تهران در نمايشی مضحک تر از ديروز و در اوج حيرت دانشجويان ؛ نيرويی سازماندهی شده را وارد دانشگاه نموده و با اقدام به حتاکی به سران جنبش سبز ؛ يار سبز و برادر شهيدمان را بر دوش خود حمل نموده و بر جانيان و قاتلانی که از قماش خود بودند مرگ و ننگ فرستادند و با اندک دوستان اين شهيد بزرگوار که نتوانستند اين وقاحت را تحمل نمايند به طرز بسيار زننده ای برخورد نموده و عده ای را نيز دستگير نمودند.

ما جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی ضمن محکوم کردن اين اعمال وقيحانه و تسليت به خانواده اين دو شهيد معظم از سران جنبش می خواهيم در اسرع وقت روزی را برای اعتراض به دروغ پراکنی صدا و سيمای جمهوری اسلامی در نظر گرفته و زمانی را برای تجمع در مقابل صدا و سيمای دولت کودتا و اعتراض به روند دروغ پراکنی اين سازمان اعلام نمايند.

و در نهايت سخن مان با سران دولت فاسد کودتا می باشد. بی شک اين وقاحتتان بی پاسخ نمی ماند و خون شهيدانمان به زودی دامان ناپاک تان را فرا خواهد گرفت و ما جمعی از اعضای انجمن اسلامی تهران به نمايندگی از دانشجويان دانشگاه تهران مجددا اعلام می نمائيم گرچه واقفيم که نه توان و نه جرات اين جسارت را داريد ولی بدانيد در صورت هر گونه آسيب رسيدن به هر يک از سران جنبش سبز ؛ دانشجويان اين دانشگاه ساکت ننشسته و دست به خشونت های انقلابی بسيار گسترده ای خواهند زد.

جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران
۲۷ بهمن ۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016