پنجشنبه 28 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: هيچ‌يک از اعضای خانواده ژاله با رسانه‌های بيگانه گفت‌وگو نکرده‌اند

خبرگزاری فارس: برادر شهيد صانع ژاله گفت: هيچ‌يک از اعضای خانواده ژاله با رسانه‌های بيگانه گفت‌وگويی نکرده و اظهاراتی که به ما نسبت داده شده، کذب است.

پيمان ژاله امروز در حاشيه مراسم تشييع پيکر برادر شهيدش در پاوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهارداشت: برخی شايعات مبنی بر مصاحبه اعضای خانواده ما با راديوهای خارجی يا شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر شده که کذب محض است و صحت ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: برخی رسانه‌های استکباری شايعاتی درباره گفت‌وگوهای اعضای خانواده ما مطرح کرده‌اند که از اساس کذب است و شدت اندوه ما به حدی است که فرصت هيچ کاری نداريم و حتی زندگی روزمره ما مختل شده، چگونه در اين شرايط مصاحبه می‌کنيم و اين از اساس دروغ است.
پيمان ژاله تاکيد کرد: شهيد صانع در راه اسلام و انقلاب و ميهنش شهيد شده و خداوند حتما از وی راضی است.
وی افزود: حقيقتا مسئولان کشوری و استانی با ابراز همدردی، پيام‌های تسليت و کارهای مختلف از جمله تشييع باشکوه در تهران در حق صانع برادری و پدری کردند که از همه آنان سپاسگزارم و انتظار داريم عاملان، مسببان و محرکان اين حادثه را که با انسانيت بيگانه هستند، هرچه سريع‌تر به سزای اعمالشان برسانند.
اين در حاليست که برخی شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله bbc و voa فتنه‌گران و شايعه‌سازان قديمی از روز گذشته ادعای کذبی مبنی بر گفت‌وگوی تلفنی با يکی از اعضای خانواده ژاله مطرح کرده بودند که رسوايی دروغ‌پردازی آنان دوباره مشخص شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016