یکشنبه 1 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سازمان عدالت برای ايران: در شناسايی ناقضان حقوق بشر، از همين حالا وارد ميدان شويد!

يکی از سايتهای خبری گزارش داده است که امروز در جريان اعتراضات مردم ، در اثر شليک نيروهای نظامی-امنيتی، يک نفر در ميدان هفت تير تهران کشته شده است. در اين گزارش، شاهدان عينی هيچ يک از مشخصات فرد ضارب يا نيروهای را که به نظر می رسيده او به آنها وابسته است، ارائه نداده اند. هنوز نمی دانيم صانع ژاله و محمد مختاری به ضرب گلوله کداميک از نيروهای امنيتی-نظامی کشته شده اند: نيروی انتظامی، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، بسيج يا...؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سازمان عدالت برای ايران از تمام شاهدان عينی سرکوب و نقض حقوق بشر به خصوص در تظاهرات امروز و ۲۵ بهمن مصرانه می خواهد که با فرستادن مشاهدات و اطلاعات خود در زمينه نيروهای ناقض حقوق بشر، به ما برای تکميل اين پرونده ها ياری رسانند. به خصوص از کسانی که شاهدان عينی صحنه های تيراندازی و کشتن و مجروح کردن معترضان هستند خواهشمنديم برای ما بنويسند که ضارب يا ضاربان چگونه لباس پوشيده بودند، وابسته به کدام نهاد نظامی يا امنيتی بودند، آيا لباس شخصی پوشيده يا يونيفورم داشتند، چه شکلی بودند، از چه نوع سلاح گرم يا سردی استفاده می کردند و.... تمامی ديده ها و شنيده های شما در اين مورد بسيار مهم و تعيين کننده است . اين اطلاعات هر چه سريعتر ثبت و ضبط بشود، دقيقتر و مفيدتر خواهد بود. برای حفظ امنيت، از فرستندگان می خواهيم ای ميلهای ناشناس و يک بار مصرف را برای تماس با ما به کار گيرند. لطفا يک بار ديگر تمامی مشاهدات خود را از زاويه شناسايی ناقضان حقوق بشر مرور کنيد وهرچه سريعتر به ما ای ميل بزنيد.
يا اين اطلاعات را به دوستان و آشنايان خود در خارج از کشور ميل کرده و از آنها بخواهيد که آنها را در اختيار سازمان عدالت برای ايران بگذارند.

سازمان عدالت برای ايران
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۹

آدرس تماس با ما:
info@justiceforiran.org
Shadi.Sadr@justiceforiran.org


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016