یکشنبه 1 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوان آنلاين: دستگيری دو تيم ترور منافقين در ميدان ونک

به گزارش «جوان آنلاين»، همانگونه که پيش از اين رسانه ها به نقل از مقامات امنيتی اعلام کرده بودند ، گروهک تروريستی منافقين قصد داشت امروز با نفوذ دادن تيم های ترور خود ، سناريوی "تجمعات جزيره‌ای و کوچک اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازی در کشته‌ها با اقدام مسلحانه " را محقق سازد اما با عدم اقبال مردم و بی توجهی آنان به سناريوی تکرار آشوب اسرائيلی در اول اسفند ماه ، ای سناريوی گروهک منافقين با شکست مواجه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارش دريافتی خبرنگار ما حاکی است ، با تنها ماندن گروهک منافقين ، نيروهای امنتتی با اشراف بيشتری تحرکات آن ها را رصد کرده و در همين راستا لحظاتی پيش دو تيم ترور منافقين که مجهز به سلاح گرم و مواد منفجره بودند در ميدان ونک توسط نيروهای امنيتی دستگير شدند.

شايان ذکر است در آشوب اسرائيلی ۲۵ بهمن ، تيم های ترور گروهک منافقين که از طريق اردشير اميرارجمند مشاور فراری ميرحسين موسوی با فتنه سبز هماهنگی دارند ، با شليک مستقيم به مردم و عابران پياده ، دو تن را شهيد و چند تن از عابران و نيروهای امنيتی را مجروح کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016