دوشنبه 2 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت حبيب فرحزادی و سهراب جعفری دو تن از دانشجويان دانشگاه تهران، دانشجونيوز

حبيب فرحزادی و سهراب جعفری دو دانشجوی دانشگاه تهران در پی اعتراض سراسری امروز [اول اسفند]برای بزرگداشت شهيدان ۲۵ بهمن ماه دستگير و به مکان نامعلومی منتقل گرديدند.

به گزارش دانشجو نيوز، حبيب فرحزادی دانشجوی محروم از تحصيل دانشکده‌ حقوق دانشگاه تهران و عضو انجمن دانشجويان دموکراسی‌خواه اين دانشگاه، بعد از ظهر روز امروز اول اسفند ماه همزمان با دعوت حاميان جنبش سبز برای اعتراض سراسری و برگزاری مراسم هفتم شهدای ۲۵ بهمن ماه توسط نيروهای امنيتی دستگير و به مکان نامعلومی منتقل گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا براين گزارش همچنين سهراب جعفری دانشجوی دانشکده علوم دانشگاه تهران نيز در حوالی ميدان وليعصر توسط نيروهای امنيتی دستگير شده است.

گفتنی است که تعداد زيادی از دانشجويان دانشگاه تهران در روزهای اخير دستگير شده اند که اطلاعات کافی و دقيقی از اسامی آنها در دست نمی باشد. شايان ذکر است که حبيب فرهادی پيش از اين در تاريخ ۱۰ مهر ماه امسال در خيابان ۱۶ آذر بازداشت و مدت کوتاهی را در بازداشت به سر برده است.

در همين راستا امروز ظهر پنج تن از دانشجويان دانشگاه خواجه نصير نيز در هجوم نيروهای سپاه پاسداران به دانشکده علوم اين دانشگاه بازداشت شدند. اين دانشجويان پس از ضرب و شتم شديد توسط نيروهای سپاه پاسداران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

در روز های اخير تعداد زيادی از دانشجوان دانشگاه های کشور دستگير شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016