دوشنبه 2 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بکارگيری شيوه جديد اعتراضی توسط جوانان در سطح تهران، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" روز يکشنبه اول اسفند ماه حوالی ساعت ۲۰:۰۰ مردم و جوان در نقاط مرکزی گسترده حضور دارند. مردم بصورت دسته های چند صد نفره اقدام به تجمع می کنند و شروع به سر دادن شعار می نمايند شعار ها عليه ولی فقيه علی خامنه ای متمرکز است با گسيل شدن نيروهای سرکوبگر به آن نقطه آنها پراکنده می شوند. همزمان دستۀ ديگری از جوانان در نقطۀ ديگری شروع به اعتراض می نمايند و همچنين اقدام به سر دادن شعار می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين شيوۀ اعتراضی با تاريک شدن هوا در نقاط مختلفی ادامه دارد . از جمله نقاطی که اين شيوۀ اعتراضی بکار گرفته می شود مسير انقلاب تا چهار راه ولی عصر و ميدان ولی عصر ،ميدان انقلاب بسوی آزادی ؛ميدان ۷ تير و خيابانهای اطراف آن ،ميدان ونک و ساير نقاط تهران می باشد.
شيوۀ جديد اعتراض باعث سر در گمی و کلافگی نيروهای سرکوبگر و همچنين به هم ريختگی سازماندهی آنها شده است. نيروهای سرکوبگر به موقع قادر به واکنش و سرکوب و دستگيری اعتراض کندگان نيستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016