سه شنبه 3 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت علی رزاقی، فعال سياسی مشهد در جريان حوادث اخير، جرس

جرس: بنا به گزارش منابع خبری، در جريان ادامه بازداشت فعالان سياسی، مدنی و دانشجويی در مشهد طی روزهای اخير، علی رزاقی بهار از فعالان سياسی مشهد، در محل کارش توسط نيروهای امنيتی بازداشت شد.

به گزارش منابع خبری جرس، نيروهای امنيتی پس از بازداشت اين فعال سياسی در روز ٢۵ بهمن، به منزل وی يورش برده و ضمن ضبط مقاديری از مدارک و اسناد و وسائل، وی را نيز به بازداشتگاه اطلاعات مشهد منتقل کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هنوز از دليل بازداشت اين فعال سياسی و وضعيت وی خبری منتشر نشده است.

گفتنی است در ادامه بازداشت دانشجويان و فعالان دانشجويی دانشگاه فردوسی مشهد نيز، احسان کاهوکار و محمد غفاريان، دو دانشجوی ديگر آن دانشگاه، در جريان مراسم اول اسفند و بزرگداشت شهدای اخير جنبش سبز، بازداشت و به محل نامعلومی منتتقل شدند.

همچنين علی منصوری و محمد هرمززاده، دو دانشجوی ديگر اين دانشگاه نيز که روز اول اسفند بازداشت شده بودند، طبق آخرين خبر در بازداشتگاه اداره اطلاعات مشهد زندانی هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016