سه شنبه 10 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش تجمع اعتراضی گروهی از ايرانيان در پاريس در برابر محل اقامت سفير جمهوری اسلامی ايران

پاريس سبز، خانه سفير فاشيست جمهوری اسلامی را سبز کرد

در اعتراض به سرکوب و کشتار در ايران، بازداشت های خودسرانه ده ها تن از مبارزان سياسی و اجتماعی و فعالان حقوق بشر و به ويژه در اعتراض به بازداشتِ همراهان جنبش سبز آزاديخواهی ايران خانم ها فاطمه کروبی، زهرا رهنورد و آقايان مهدی کروبی و ميرحسين موسوی، جمعی از ايرانيان آزاديخواه پاريس در برابر محل اقامت سفير جمهوری اسلامی با نمادهای سبز و عکس جانباختگان راه دموکراسی و عدالت اجتماعی حضور پيدا کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آنها برای نشان دادن سرکوب و کشتار بيرحمانه جوانان آزاده ايران زمين، عکس ندا، سمبل همه جانباختگانِ جنبش نوين ايران و صانع ژاله و محمد مختاری دو جانباخته یِ برآمد قهرمانانه مردم در ۲۵ بهمن را جلوی درب عمارت نصب کردند.
به عنوان اعتراض به همه بازداشت های خودسرانه و در پشتيبانی از همه زندانيان سياسی، با زنجيری سمبليک ورودی عمارت را بستند.
با شعارهای زندانيان سياسی را آزاد کنيد، رهنورد، کروبی موسوی همراه جنبش بودند، جنبش سبز تا آخر همراه آنها خواهد ماند و خامنه ای برو گمشو، در و ديوار محل اقامت سفير جمهوری اسلامی را پوشاندند.

متاسفانه در اين حرکت اعتراضی شش تن از جوانان آزاده ايرانی به وسيله پليس دستگير شدند.
از همه ايرانيان آزاده می خواهيم که در کشورهای محل اقامت خود به سفارت خانه های فرانسه مراجعه کرده و به دستگيری ياران خود اعتراض کنند و از مقامات فرانسوی بخواهند که هرچه زودتر اين همراهان جنبش سبز را که عملشان تنها اعتراض به سرکوب و کشتار همميهنان شان در ايران بود آزاد کنند.

جمعی از همراهان جنبش سبز آزاديخواهی ايران در پاريس


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016