پنجشنبه 12 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آدم ربائی معرف ترس حکومت از گسترش مبارزات مردم است، اطلاعيه هيات اجرائی سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور

برخورد حکومت ها با آزادی و گوهر وجود انسانی معرف خصلت آنان است. نگاهی کوتاه به رفتار جمهوری اسلامی با آقايان ميرحسين موسوی و مهدی کروبی معرف رفتار خودسرانه و قانون شکنی حکومت است.

سران حکومت آقايان موسوی و کروبی را بدليل اعتراضشان به تقلب در آراء مردم، سران فتنه ناميدند، سپس ادعا کردند که سران فتنه مبالغ هنگفتی از خارج دريافت کرده اند و بالاخره نمايندگان مجلس شورای اسلامی بدون اينکه حتی جرم آنها روشن باشد و يا اينکه خواهان رسيدگی دادگاهی به عملکرد ايشان باشند، به نحوی شرم آور و با مشت های گره کرده خواهان اعدام ايشان شدند. رفتاری بدور از اعتبار و حيثيت کسانی که خود را نماينده مردم ميدانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چند روز است که آقايان موسوی و کروبی و همسرانشان خانم زهرا رهنورد و خانم فاطمه کروبی توسط عمال رژيم ربوده شده اند و مقامات مسئول حتی خود را موظف به اعلام محل اقامت آنان نميدانند و دادستان تهران، وزير امور خارجه و ديگر مقامات مسئول، مشتی دروغ و لاطائلات آشکارا ضد و نقيض تحويل مردم ميدهند. از يکطرف ادعا ميکنند که آنها زندانی نشده اند ولی از طرف ديگر به فرزندانشان اجازه داده نميشود که والدين خود را ملاقات نمايند. به اين اقدام نميتوان جز "آدم ربائی حکومتی" نامی نهاد.

بدون شک رفتاری که با آقايان موسوی و کروبی که همواره طرفداری خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام نموده اند، ميشود، در مورد مخالفين نظام بمراتب شديدتر است. سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور که طرفدار آزادی، دموکراسی و جدائی دين از حکومت و رعايت حقوق و آزادی های کليه شهروندان است، آدم ربائی حکومت را بشدن محکوم نموده، از دادستان دادگاه کيفری بين المللی ميخواهد که در گزارش اوليه خود پيرامون جنايات اخير رژيم اسلامی، اسامی متهمان به اين جنايات عليه بشريت را منتشر نمايند. ما همچنين از کليه سازمان های سياسی آزاديخواه و طرفدار حقوق بشر اتنظار داريم که برای آزادی اين هموطنان مبارز و ساير زندانيان سياسی ايران از هيچ کوششی دريغ نورزند.

هيات اجرائی سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور
مهندس کامبيز قائم مقام ـ مهندس بهمن مبشری - دکتر همايون مهمنش

دوازدهم اسفند ۱۳۸۹ برابر سوم مارس ۲۰۱۱
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info/


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016