جمعه 13 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين شريعتمداری: دشمن در ضعيف‌ترين حالت و نظام اسلامی در مقتدرترين وضعيت قرار دارد، ايسنا

مدير مسوول روزنامه کيهان گفت: به تعبير مقام معظم رهبری، آن‌هايی که نقشه راه در اختيار داشتند، تمامی حرکات و نقشه‌های سران فتنه را پيش بينی می‌کردند و از اين رو در ميدان دشمن بازی نکردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، حسين شريعتمداری با بين اين‌که بايد با هوشياری دشمن را به صورت دائمی رصد کرد، افزود: وظيفه امروز روحانيت و حوزه‌های علميه تبليغ و ابلاغ اسلام ناب محمدی و بصيرت بخشی به جامعه اسلامی است.

اين فعال سياسی با بيان اين‌که دشمن در ضعيف‌ترين حالت ممکن و نظام اسلامی در مقتدرترين وضعيت قرار دارد، اظهار کرد: از آنجا که ايدئولوژی انقلاب اسلامی بر خلاف ساير انقلاب‌ها به همراه انقلاب نيامده و برخاسته از اسلام است و مردم اين ايدئولوژی را می‌شناسند، تحريف انقلاب کار سخت و غيرممکنی است.

وی با اشاره به اين‌که درگيری ما با نظام سلطه ماهوی است و تا زمانی که پای اصول خود بايستيم دشمنی‌ها ادامه دارد، گفت: دشمن بعد از نتيجه نگرفتن در نبرد همه جانبه نظامی و تجريم اقتصادی، جنگ نرم را آغاز کرده و درصدد است با مديريت بر رسانه‌ها بر افکار عمومی اثر گذاشته و ملت ايران را از ادامه اين راه مايوس و متزلزل کند.

شريعتمداری به تحليل بيداری اسلامی در خاورميانه و شمال آفريقا پرداخت و گفت: اين بيداری با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ايران شکل گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016