سه شنبه 17 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسن روحانی: اغتشاش اخير فتنه‌گران اقدامی حساب‌شده برای سوءاستفاده دشمنان بود، فارس

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام فتنه گران در روز ۲۵ بهمن به بهانه حمايت از مردم تونس و مصر را اقدامی خطرناک و حساب شده برای سوء استفاده دشمنان بود که توسط رهبری معظم و با حضور حماسی مردم خنثی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی نماينده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری در دومين نطق جلسه صبح امروز مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به خيزش اسلامی در سراسر منطقه شمال آفريقا و خاور ميانه و جرقه اين خيزش از کشور تونس گفت : بيداری اسلامی که ريشه در قرن نوزدهم و بيستم دارد و ايران پيشتاز اين حرکت بوده است، قطعا از عوامل اصلی اين خيزش است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افول ابر قدرتها بويژه آمريکا در ابعاد امنيتی، اقتصادی و انقلاب ارتباطی را عامل اين مهم دانست و گفت: انقلاب ارتباطات و مبارزه مردم با تحقير و زورگيری استکبار و ابر قدرتها به اين جريان شدت بخشيد.

روحانی افزود: آمريکا و کشورهای غربی می خواهند با جايگزين کردن مدلهای حکومتی مورد حمايت خود، خيزش های مردمی را منحرف کنند و الگوهای حکومتی کاذب برای آنها بسازند و از طرف ديگر آنها را از الگوی انقلاب ايران دور کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصريح کرد: در چنين شرايط حساسی همه چشمها به ايران و تحولات آن دوخته شده است که بايد ما وحدت را به جهان نشان دهيم. وی اقدام فتنه گران در روز ۲۵ بهمن به بهانه حمايت از مردم تونس و مصر را اقدامی خطرناک و حساب شده برای سوء استفاده دشمنان دانست که توسط رهبری معظم و با حضور حماسی مردم خنثی شد.

روحانی با انتقاد از برخی بی‌اخلاقی ها، افراطی‌گری‌ها و تجمع های غيرقانونی، از توهين‌های که شامل حد می‌شود به عنوان فتنه جديد نام برد و خواستار کنترل اينگونه رفتارها شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016