چهارشنبه 18 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات پيمان عارف با همسرش پس از سه هفته بی خبری

طبق خبر دريافتی، پيمان عارف فعال دانشجويی و از اعضای جبهه ملی ايران که بيست و يکم بهمن ماه، با يورش ماموران امنيتی به منرل شخصی‌اش بازداشت شده بود و از وضعيت وی اطلاعی در دست نبود پس از گذشت سه هفته با همسر خود در زندان اوين ملاقات نمود. بنا بر اين حال گزارش سميرا جمشيدی همسر ايشان با اظهار خوشحالی از اين ديدار وضعيت روحی پيمان عارف را مناسب ذکر نموده و از وضعيت جسمی وی به علت مبتلا شدن اين زندانی به بيماری عفونت دهان و دندان و عدم رسيدگی مسئولين زندان به وضعيت درمانی وی اظهار نگرانی نمود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيمان عارف هم اکنون در حال گذراندن حبس تعزيری يک ساله خود که حکم آن اوايل امسال به وی ابلاغ گرديده است می باشد. شايان ذکر است که در اواخر بهمن ماه امسال سميرا جمشيدی همسر ايشان در اعتراض به نحوه بازداشت اين فعال دانشجويی و عدم اطلاع از وضعيت وی نامه‌ای سرگشاده به آيت الله صادق آملی لاريجانی، رئيس قوهٔ قضاييهٔ جمهوری اسلامی نگاشته و با گلايه از اين موضوع در بخشی از اين نامه تاکيد نموده بود که "جناب قاضی، آيا گمان می‌بريد اگر مردم بخواهند تصميمی بگيرند، خاموش بودن در حبس همسرم، پيمان و ده‌ها دلاور چون او خللی در اراده مردم ايجاد خواهد کرد!؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016