چهارشنبه 25 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران فعاليت دو دکل حفاری رومانی در خليج فارس را متوقف کرد، مهر

فعاليت دو دستگاه دکل حفاری شرکت جی. اس. پی رومانی شاغل در آبهای سرزمينی ايران در خليج فارس به حالت تعليق درآمد.
به گزارش خبرنگار مهر، شرکت جی. اس. پی رومانی امروز با ارسال گزارشی به خبرگزاری مهر با اشاره به عدم توافق با شرکت مهندسی و ساخت تاسيسات دريايی ايران، اعلام کرد: بر اين اساس، فعاليت دو دستگاه دکل حفاری دريايی اطلس و اوريزونت در آبهای سرزمينی ايران در خليج فارس متوقف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين شرکت رومانيايی با تاکيد بر اينکه برای همکاری با صنعت نفت ايران امادگی کامل دارد، تاکيد کرد: با وجود تمامی تلاشهای انجام گرفته در خصوص تمديد يا تجديد مجوزها و اسناد لازم برای ادامه فعاليت اين دو دکل حفاری در ايران هيچ گونه توافقی با طرف ايرانی حاصل نشده است.

بر اين اساس در کوتاه ترين مان ممکن اين دو دکل حفاری در صنايع نفت و گاز ايران در خليج فارس به طور کامل به پايان می رسد اما جی. اس. پی رومانی، يادآور شده است: اين به معنای ترک هميشگی بازار ايران نبوده زيرا مذاکراتی برای خريد دکلهای ياد شده با شرکت رومانيايی آغاز شده و پيش بينی می شود در آينده ای نزديک مذاکرات نهايی حاصل شود.

به گزارش مهر، در حال حاضر نزديک به ۳۰ دستگاه دکل حفاری دريايی در چاههای نفت و گاز ايران در آبهای خليج فارس مشغول به کار است که پيش بينی می شود تعداد اين دستگاههای حفاری در سال آينده افزايش يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016