شنبه 6 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امام جمعه تهران: ايجاد نگراني براي مردم مانع از پيروزي در جهاد اقتصادي مي شود

امام جمعه موقت تهران با بيان اين كه‌ جهاد اقتصادي يك نوع جنگ تمام عيار با دشمن به شمار مي آيد خطاب به مسوولان تاكيد كرد: از حاشيه ها پرهيز كنند زيرا ايجاد نگراني براي مردم مانع از پيروزي در جهاد اقتصادي مي شود.

به گزارش خبرنگار ايلنا، حجت الاسلام والمسلمين ' كاظم صديقي ‌' در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به اين كه جهاد اقتصادي يك عبادت است كه زمينه ساز عبادت هاي ديگر بشمار مي آيد گفت ‌: مراقبت از اولويت ها و پرداختن به متن به جاي حاشيه ها را از الزامات اساسي جهاد اقتصادي است و مسوولان بايد از حاشيه ها پرهيز كنند زيرا ايجاد نگراني براي مردم مانع از پيروزي در جهاد اقتصادي مي شود .

به گفته صديقي، اگر جهاد اقتصادي به درستي محقق شود بركات زيادي به همراه خواهد داشت كه از بين رفتن بيكاري و اعتياد از جمله آنها است.

صديقي داشتن روحيه جهادي و بسيجي ، ايمان و اعتقاد وهمگرايي مردم با مسوولان و مسوولان با همديگر را از الزامات جهاد اقتصادي برشمرد .

وي همچنين از رؤساي سه قوه خواست به فرموده رهبر انقلاب عمل كرده و مشكلات خود را در خلوت حل كنند و مسائل را به ميان مردم نكشانند.

صديقي همچنين در بخش ديگري از سخنانش به سال گذشته كه از سوي رهبر معظم انقلاب سال 'همت مضاعف و كار مضاعف' ، نامگذاري شده بود اشاره كرد و اظهارداشت كه رهبر معظم انقلاب اسلامي در خصوص سال گذشته اعلام رضايت كرده و نظام و مردم نظام را در اين مورد موفق عنوان كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي در بخش ديگري از سخنانش تحولات اخير منطقه را به زلزله اي تشبيه كرد كه حاصل آن شكافتن و خروج ارزش ها و استقرار ارزش ها است .

صديقي گفت ‌:‌ دنياي غرب در شكاف ناشي از زلزله اخير منطقه فرو مي رود و دست و پا مي زند به همين علت راه مقابله را در پيش گرفته است .

وي فريبكاري و چيدن مهره ها را از جمله راهكار هاي غرب در منطقه عنوان كرد و گفت ‌: غرب به رغم اين امكانات تا الان موفق نبوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016