یکشنبه 7 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آرژانتین به صورت محرمانه با ایران مذاکره می کند، تابناک

به گزارش سایت خبری تابناک رسانه های اسرائیل خبر داده اند که دولت آرژانتین به خاطر افزایش سطح مبادلات تجاری خود با ایران، به مقامات ایرانی گفته اند که دولت آرژانتین حاضر است مسائل مربوط به پرونده «آمیا» را فراموش کند.

تابناک از قول روزنامه «هاآرتص» گزارش داده که دو دولت ایران و آرژانتین گفتگو های محرمانه ای را آغاز کرده اند به این امید که بتوانند روابط دو جانبه را گسترش دهند.

بر اساس این گزارش، هفته نامه آرژانتینی «پرفیل»، این خبر را منتشر کرده و گزارش داده است که شخص وزیر خارجه آرژانتین «هکتور تیمرمان» این مذاکرات محرمانه را هدایت می کند، این نشریه همچنین نوشته که این مذاکرات محرمانه با وساطت دولت ثالث صورت می گیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسرائیل همواره مقامات ایران را مسئول دو انفجار سال های ۱۹۹۲ و ۱۹۹۴ در مراکز یهودیان در آرژانتین موسوم به آمیا معرفی کرده، ادعایی که توسط ایران رد شده است.

سایت تابناک در تحلیل خود نوشته: به نظر می رسد به فرض صحت این خبر، دو موضوع اصلی در این میان حائز اهمیت است: اول اینکه به تدریج مقامات آرژانتینی به واقعیت پی برده اند و سعی دارند بیش از این خود را ملعبه صهیونیست ها نسازند. دوم اینکه تحریم هایی که قرار بود علیه ایران کشنده باشد، کارساز نبوده است و صهیونیست ها می خواهند با نشر چنین خبر هایی فاز جدید مقابله خود با ایران را آغاز کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016