سه شنبه 23 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: نمی‌توانيم ادعا کنيم که آزادی بيان در سطح مطلوبی وجود دارد، آفتاب

- افراد تندرو و افراطی جايی در هیأت نظارت بر مطبوعات ندارند

اگرچه هنوز کاستی‌هايی وجود دارد و سختگيری‌هايی نسبت به اظهارنظرهای اجتماعی و سياسی در مطبوعات می‌شود و نمی‌توانيم ادعا کنيم که آزادی بيان در سطح مطلوبی وجود دارد اما تلاش می‌کنيم به آن نقطه مطلوب برسيم.
آفتاب: نماينده ناظر مجلس در هیأت نظارت بر مطبوعات با تاکيد براينکه روند نظارت بر مطبوعات رو به بهبود است، خاطرنشان ساخت: اگرچه هنوز کاستی‌هايی وجود دارد و سختگيری‌هايی نسبت به اظهارنظرهای اجتماعی و سياسی در مطبوعات می‌شود و نمی‌توانيم ادعا کنيم که آزادی بيان در سطح مطلوبی وجود دارد اما تلاش می‌کنيم به آن نقطه مطلوب برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش آفتاب، علی مطهری در گفت‌و‌گو با خانه ملت در ارزيابی فضای مطبوعاتی کشور بعد از تغيير و تحولات در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و تغيير اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات، گفت: معاونت مطبوعاتی جديد وزارت ارشاد نگاه خوبی به مطبوعات دارد و مطبوعات و اهالی آن را به عنوان دوست و همکار خود تلقی می‌کند.

نماينده تهران، ری، شميرانات و اسلام‌شهر در مجلس با تاکيد بر اينکه روند نظارت بر مطبوعات رو به بهبود است، تصريح کرد: اگرچه هنوز کاستی‌هايی وجود دارد و هنوز سخت‌گيری‌هايی نسبت به اظهارنظرهای اجتماعی و سياسی در مطبوعات وجود دارد و نمی‌توانيم ادعا کنيم که آزادی بيان در سطح مطلوبی وجود دارد اما تلاش می‌کنيم به آن نقطه مطلوب برسيم.

نماينده ناظر مجلس در هیأت نظارت بر مطبوعات با بيان اينکه تغيير در اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات تاثير مثبت و مطلوبی بر فضای مطبوعاتی کشور داشت، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه ترکيب اعضای اين هیأت در دوره جديد خوب است و افراد تندرو، تنگ‌نظر و افراطی در اين هیأت وجود ندارند.

مطهری ادامه داد: نگاه فعلی هیأت نظارت بر مطبوعات يک نگاه تخصصی است ولی به دليل برخی حساسيت‌ها از سوی بعضی نهادهای امنيتی و اطلاعاتی - که البته آنها هم براساس مصالح کشور عمل می‌کنند- عملکرد آن با نقطه مطلوب فاصله دارد که اميدواريم به تفاهم بيشتر برسيم

وی تاکيد کرد: سعی ما اين است که به تخلفات اخلاقی در مطبوعات بيشتر بپردازيم و نسبت به اظهار عقيده‌ها در مسائل اجتماعی و سياسی سختگيری نکنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016