پنجشنبه 23 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شورای نگهبان: مديران مستعفی برای انتخابات نمی‌توانند به عنوان سرپرست فعاليت کنند ، خبرآنلاين

سياست > انتخابات - روابط عمومی شورای نگهبان با صدور اطلاعيه‌ای اعلام کرد: مديرانی که برای شرکت در انتخابات از مسئوليت‌شان استعفا می‌دهند، نمی‌توانند به عنوان سرپرست به ادامه فعاليت بپردازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی انتشار خبری مبنی بر "امکان ادامه فعاليت مديران مستعفی در موقعيت خدمتی خود به عنوان سرپرست تا زمان برگزاری انتخابات " به نقل از سخنگوی شورای نگهبان در يکی از رسانه‌ها، روابط عمومی اين نهاد، امروز پنجشنبه با صدور اطلاعيه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختيار اين خبرگزاری قرار گرفت، خبر مذکور را "نادرست " دانست. در اين اطلاعيه آمده است: بخشی از خبر ارائه شده از سوی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عباسعلی کدخدايی سخنگوی شورای نگهبان که در آن ذکر شده بود: "کسانی که استعفا داده‌اند، تا برگزاری انتخابات می‌توانند به عنوان سرپرست در دستگاه محل خدمت خود به‌ کارشان ادامه دهند "، نادرست تنظيم شده که به صورت زير تصحيح می‌گردد: "نامزدهای انتخاباتی که از مسئوليت خود استعفا داده‌اند، تا برگزاری انتخابات "نمی‌توانند " به عنوان سرپرست در دستگاه محل خدمت خود به کارشان ادامه دهند ". يادآوری می‌شود سيد صولت مرتضوی رئيس ستاد انتخابات کشور نيز چندی پيش در گفت‌وگو با فارس هشدار داده بود "چنانچه در روز ثبت‌نام کانديداها مشخص شود استعفای مديران برای شرکت در انتخابات صوری بوده، از ثبت‌نام آنان ممانعت به عمل خواهد آمد ".


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016