چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خون ريزی حسين رونقی در زندان و نياز مبرم به رسيدگی پزشکی، هرانا

خبرگزاری هرانا - حسين رونقی ملکی، فعال حقوق بشر، که اندک زمانی پس از عمل جراحی کليه به زندان بازگردانده شده بود، دچار خونريزی از محل جراحی شده و وضعيت نگران کننده‌ای دارد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، حسين رونقی ملکی شنبه ۱۷ اردی بهشت ماه از بيمارستان شهيد هاشمی‌نژاد که پس از عمل جراحی بسيار سنگين شش ساعته به زندان اوين منتقل شد، در زندان نياز مبرم به تجهيزات پزشکی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حاليست که پزشک وی اعلام کرده بود بيمارش می‌بايست بعد از عمل مدتی را در بيمارستان برای تکميل دوران درمانی، تحت نظر پزشکان بگذراند.

اين فعال حقوق بشر بعد از انتقال به زندان اوين بدون داشتن دارو‌ها و لوازمات مورد نياز دچار خون ريزی از محل مورد جراحی شده و وضعيت بسيار نگران کننده‌ای دارد.

حسين رونقی به دليل عدم رسيدگی مسئولين زندان دچار ناراحتی کليه شده و در آزمايشات انجام شده مشخص گرديد يکی از کليه‌های اين فعال حقوق بشر ۷۰ درصد کارايی و کليه ديگر وی ۲۰ درصد کارايی خود را از دست داده است.

گفتنی ست اين زندانی سياسی در مدتی که در بيمارستان بستری و مورد عمل قرار گرفته بود به علت بد رفتاری مامورين امنيتی با پدر و پزشکش و به قفل و زنجير کردن دست و پايش، دست به اعتصاب غذای دو روزه زد.

بگفته يکی از پزشکان، احتمال می‌رود حسين رونقی وبلاگ نويس زندانی به دليل عدم رسيدگی به بيماری کليه‌اش و مصرف مداوم داروهای مسکن، مبتلا به سنگ صفرا نيز شده باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016