چهارشنبه 29 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخراجی های دولت احمدی نژاد تشکل انتخاباتی – سياسی تشکيل دادند، خبرآنلاين

سياست > انتخابات - «جبهه پايداری انقلاب اسلامی» به زودی اعلام موجوديت می‌کند.

پس از آنکه تلاش ها برای تشکيل جريانی موسوم به «شورای حکميت اصولگرايان» به نتيجه نرسيد «جبهه پايداری انقلاب اسلامی» به دنبال اعلام موجوديت است.

به گزارش خبرآنلاين اين جريان که توسط صادق محصولی مديريت می شود با حضور تعدادی از اعضای حذف شده از کابينه و دولت های نهم و دهم تشکيل شده است. در اين تشکل که با هدف شرکت در انتخابات مجلس نهم تشکيل شده است برخی نمايندگان حامی دولت در مجلس شورای اسلامی نيز عضويت دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هسته اوليه اين تشکل پيش از اين در فضای سياسی کشورمان با عنوان و تابلوی «رايحه خوش خدمت» شناخته می شد.

فارس ضمن مخابره اين خبر که « جبهه پايداری انقلاب اسلامی به زودی با صدور بيانيه‌ای اعلام موجوديت می‌کند و همايش سراسری آن هفته آينده برگزار خواهد شد» اسامی اعضای تشکيل دهنده آن را اعلام کرد و نوشت: در اين جبهه افرادی افرادی از همکاران قبلی دولت های نهم و دهم، برخی اعضای فراکسيون انقلاب اسلامی مجلس، برخی اعضای قرارگاه عمار و افرادی همچون حجت‌الاسلام رسايی،حجت الاسلام آقا تهرانی، کامران باقری‌ لنکرانی، غلامحسين الهام، صادق محصولی، مهرداد بذرپاش، علی‌اصغر زارعی، کوچک زاده، کوثری، حجت‌الاسلام روح‌الله حسينيان، و تعداد ديگری از شخصيت‌های مطرح سياسی حضور دارند.

موسسين اين جبهه چندی پيش با آيت‌الله مصباح يزدی، آيت‌الله خوشوقت و آيت‌الله يزدی ديدار کرده‌اند.

پيش از اين از سوی اعضای موسس اين تشکل انتخاباتی تلاش شده بود تا آيت الله مصباح يزدی را به عنوان يکی از اعضای موثر معرفی کنند.

قرار است به زودی از بين غلامحسين الهام، علی‌اصغر زارعی و صادق محصولی يک نفر به عنوان نماينده جبهه پايداری انقلاب اسلامی در کميته ۷+۸ اصولگرايان حضور داشته باشند.

همچنين اعضای اين جبهه پيشنهاد کرده‌اند که روح‌الله حسينيان نيز به عنوان نماينده اين جبهه به کميته۳ نفره اضافه شود.

رابطه با خدا بر اساس اخلاص، رابطه با ولی خدا بر اساس تبعيت و رابطه با مردم بر اساس صداقت و خدمتگذاری، مرزبندی با فتنه ۸۸، مرزبندی با گروه انحرافی و مرزبندی با خواص مردود جزء شاخصه‌های اصلی موسسين جبهه پايداری است.

اين تشکل انتخاباتی که توسط همکاران پيشين ريئس جمهور که هم اکنون موضعی به ظاهر منتقدانه به او دارند قصد دارد تا پيش از آغاز ماه مبارک رمضان همايش سراسری برگزار کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016