شنبه 7 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی خبری از وضعيت رضا صفری عضو سازمان مجاهدين انقلاب در اصفهان، جرس

با گذشت قريب به يک هفته از بازداشت رضا صفری، مدرس دانشگاه و عضو سازمان مجاهدين انقلاب (شاخه اصفهان) که در سالروز دوم خرداد طی يورشی ناگهانی در منزلش دستگير و به بازداشتگاه منتقل شد، کماکان خانواده اش در بی خبری کامل به سر می برند و از وضعيت جسمی و روحی وی، خبری داده نمی شود.

به گزارش جرس، صفری هم اکنون در سلول انفرادی در زندان دستگرد اصفهان نگهداری می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين زمينه گزارش شده است که همسر رضا صفری دستگيری رضا را “بهترين هديه توسط ماموران امنيتی به مناسبت روز زن” به خود می داند و فرزندانش نيز با استواری و پايداری در کنار مادر خويش چشم به آزادی پدر دارند.

همچنين براساس خبرهای رسيده از برخی منابع، اتهامات اين عضو سازمان مجاهدين تشکيل جلسات قرآنی در جمع معلمان استان و تمکين نکردن به فشارهای نيروهای امنيتی در تعطيلی اين کلاس ها بوده است.

گفتنی است رضا صفری، عضو ستاد ميرحسين موسوی، بارها توسط ماموران امنيتی استان مورد بازخواست و توبيخ قرار گرفته بود.

در اين گزارش آمده است ورود ناگهانی به منزل وی توسط گروه زيادی از ماموران و برخورد زشت با همسر ايشان که خواهر شهيد می باشد و همچنين ادامه برخوردهای زشت با مادر همسر وی که اولين فرزند شهيد روحانی استان اصفهان را تقديم کشور نموده، گواه بر دلسردی اين ماموران از فشارهای چند ماهه بر اين عضو سازمان و ممنوع التدريس کردن ايشان در دانشگاه های آزاد استان اصفهان می باشد.

لازه به يادآوری است رضاصفری فعال فرهنگی با عضويت در انجمن اسلامی معلمان استان اصفهان پی گير مشکلات معلمان دستگير شده در استان و رفع مشکلات خانواده های آنها بوده است.

طبق آخرين گزارش ها، اين عضو بازداشتی سازمان مجاهدين انقلاب، از حقوق زندانيان عادی محروم بوده و تا کنون حتی اجازه هيچ تماسی با خانواده اش را نداشته و اعتراض های آنها در اين زمينه نيز به نتيجه ای نرسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016