یکشنبه 8 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باهنر: رئيس جمهور از رهبری تا ۱۲ خرداد فرصت گرفته، فعاليت در وزارت نفت خلاف است و پيگيری حقوقی می شود، خبرآنلاين

سياست > مجلس - محمدرضا باهنر نايب رئيس اول مجلس اعلام کرد رئيس جمهور از مقام معظم رهبری تا ۱۲ خرداد فرصت گرفتند تا وزير جديد وزارت راه را معرفی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرآنلاين؛ در حالی که يک فوريت لايحه شرح وظايف وزارت مسکن و امور زير بنايی که ادغام شده وزارت راه و مسکن است در جلسه امروز مجلس تصويب نشد، باهنر عنوان کرد: حتی اگر اين لايحه دو فوريتی هم بود به ۱۲ خرداد نمی رسيد و بار ديگر تخلفی در مجموعه دولت رخ می دهد چون فرصت داده شده از سوی رهبری هم تا ۱۲ خرداد هست.

باهنر دليل اين اتفاق را تاخير دولت در آوردن لايحه ادغام وزارت راه و مسکن عنوان کرد. باهنر در پاسخ به تذکر يکی از نمايندگان که عنوان می کرد قانون برای مردم کوچه و بازار نيست و وقتی دولت بی قانونی می کند، مردم از بزرگترشان ياد می گيرند، گفت: من به عنوان رئيس اداره نظارت بر قوانين به رئيس جمهور در مورد وزارت ورزش و راه نامه نوشتم و يادآور شدم که ادامه کار آقايان خلاف قانون اساسی هست.

وی افزود: البته دولت از مقام معظم رهبری درخواستی کردند که فرصتی داده شود و تا جايی که من اطلاع دارم اين فرصت تا ۱۲ خرداد داده شده است. باهنر تاکيد کرد: البته دولت نمی تواند بعد اين فرصت سرپرست را تغيير دهد و سرپرست جديد معرفی کند چون اين فرصت برای سرپرست داشتن است و بعد از آن بايد وزير معرفی شود. وی افزود: البته با آوردن اين لايحه هم با اين ميزان تاخير مسلما به اين تاريخ نمی رسيم. اما در مورد وزارت نفت رئيس جمهور بايد زودتر سرپرست را تعيين کنند و در اين مدت هر کاری در اين وزارت خانه شود خلاف هست و می تواند پيگيری حقوقی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016