چهارشنبه 12 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجلس به چهار وزير پيشنهادی دولت رای اعتماد داد، ۲۱۶ رای در سبد قاسمی، مهر

نمايندگان مجلس شورای اسلامی به شيخ الاسلامی، عباسی ، غضنفری و قاسمی برای تصدی وزارتخانه های کار امور اجتماعی و رفاه، ورزش و جوانان، صنعت معدن و تجارت و نفت رای اعتماد دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس که به بررسی صلاحيت ۴ وزير پيشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه های کار امور اجتماعی و رفاه، ورزش و جوانان، صنعت معدن و تجارت و نفت اختصاص داشت بعد از سخنان نمايندگان موافق و مخالف برای رای اعتماد به وزيران پيشنهادی رای گيری صورت گرفت که در نهايت ۴ وزير پيشنهادی رای اعتماد کسب کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس از مجموع ۲۴۶ رای رستم قاسمی وزير پيشنهادی نفت با۲۱۶ رای موافق ۲۲ مخالف و ۷ ممتنع نمايندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزير نفت برگزيده شد.

مهدی غضنفری نيز با ۲۱۸ رای موافق و ۲۰ مخالف در ازای ۷ رای ممتنع به عنوان وزير صنعت، معدن و تجارت مشغول به کار خواهد شد.

عبدالرضا شيخ الاسلامی وزير پيشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی نيز با ۲۰۴ رای موافق، ۳۱مخالف و ۱۰ ممتنع نمايندگان مجلس شورای اسلامی به اين سمت دست يافت.

محمد عباسی وزير پيشنهادی رئيس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان نيز با ۱۶۵ رای موافق، ۶۱مخالف و ۱۹ ممتنع نمايندگان مجلس شورای اسلامی به کابينه راه يافتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016