دوشنبه 9 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی با صدور اطلاعيه‌ای هرگونه ارتباط با جريان انحرافی را تکذيب کرد، مهر

به دنبال انتشار اخبار و شايعاتی مبنی بر ارتباط جريان انحرافی با آيت الله هاشمی رفسنجانی، روابط عمومی مجمع تشخيص مصلحت نظام با انتشار اطلاعيه ‌ای خبر ارتباط جريان انحرافی با آيت الله هاشمی رفسنجانی رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، در اين اطلاعيه آمده است: در پی وقوع جريانات اخير در عرصه سياسی کشور و معرفی گروهی به عنوان جريان انحرافی که موضع‌گيری مراجع، علما، مسئولان و شخصيت‌های مختلف و حتی رسانه‌ها و برخی حاميان سرسخت سابق دولت را به همراه داشته بعضی افراد و محافل و رسانه‌ها در اقدامی فرافکنانه، با توسل به شيوه‌های کودکانه سعی در تراشيدن شريک جرم برای گروه انحرافی دارند و با استفاده از ادعاهای خود ساخته همچون گروه رمال و جادوگر مرتبط با دولت با دفتر آيت‌الله هاشمی نيز در ارتباط بوده و يا توصيه آيت‌الله هاشمی رفسنجانی به يکی از اعضای مجلس خبرگان برای انتقاد نکردن از رئيس جريان انحرافی، سعی در انحراف افکار عمومی را دارند.

هرچند به دليل سخيف بودن اين دست از ادعاها بنا به پاسخگويی نداشتيم ولی به دليل برخی تماس‌های مردمی، ضمن تکذيب اين‌گونه شايعات خود ساخته، اميدواريم خداوند آنها را موفق به صدق در گفتار و شجاعت در اعتراف به اشتباهات گذشته خود در بيان حقايق نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016