پنجشنبه 12 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يازدهمين روز از اعتصاب غذای نامحدود زندانيان رجايی شهر و وخامت حال مجيد توکلی، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: زندانيان سياسی زندان رجايی شهر کرج (گوهردشت) يازدهمين روز از دور ششم و نهايی اعتصاب غذای اعتراضی خود را ديروز چهارشنبه سپری کردند.

به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، يازدهمين روز از ششمين و آخرين مرحله از اعتصاب غذای اعتراضی زندانيان سياسی بند ويژه امنيتی زندان رجايی شهر کرج ديروز چهارشنبه يازدهم خردادماه در حالی سپری گرديد که آخرين گزارش های دريافتی حاکی از وخامت وضعيت جسمانی دانشجوی دربند مجيد توکلی می باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زندانيان سالن ۱۲ بند ۴ زندان رجايی شهر کرج پيش از آغاز دور نهايی اعتصاب غذای اعتراضی خود که به صورت نامحدود و تا زمان رسيدن به خواسته های به حق ايشان دنبال خواهد شد، طی يک ماه و نيم گذشته بيست و يک روز را بصورت اعتصاب غذای محدود و هفتگی سپری کرده بودند.

زندانيان سياسی اين زندان پيش از اين و از اواخر فروردين ماه سال جاری در اعتراض به شرايط بد زندان از جمله محدوديت های اعمال شده بر عليه ايشان و خانواده هايشان مانند قطع تمامی ملاقات های حضوری و تماس های تلفنی و همچنين نقض سيستماتيک حقوق بشر از سوی حکومت جمهوری اسلامی اعتصاب غذای اعتراضی خود را به صورت هفتگی و محدود آغاز کردند.

به گفته مسئولان اين زندان دستور قطع تماس های تلفنی و ملاقات های حضوری زندانيان بند ويژه امنيتی اين زندان مستقيماً توسط عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران و کرج صادر گرديده است.

علاوه بر مجيد توکلی، گزارش های دريافتی حاکی از وضعيت نامناسب جسمانی سيد مهدی محموديان، عيسی سحرخيز، کيوان صميمی و همچنين انتقال رسول بداغی به بهداری اين زندان در اثر وخامت وضعيت جسمانی وی می باشد.

بنا بر آخرين گزارش های دريافتی در پی درخواست «محمد مردانی» رئيس زندان گوهر دشت از رسول بداقی برای شکستن اعتصاب غذا و رد اين درخواست از سوی بداغی، «مردانی» دستور به قطع سهميه آب و چای وی می دهد که در اثر اين اقدام، بداغی بيهوش و به بهداری اين زندان منتقل شده و پس از وصل سرم به انفرادی بازگردانده ميشود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016