جمعه 13 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توافق ميان ايران و ترکيه عليه پژاک و پ ک ک وارد مرحله اجرايی شد، العربيه

پژاک: آمريکا اطلاعات در اختيار ايران می گذارد

دبی-العربيه.نت - حزب حيات آزاد کردستان معروف به پژاک طی گزارشی در وبگاه اينترنتی خود اعلام کرد "توافق ميان ايران و ترکيه عليه پژاک
و پ ک ک وارد مرحله اجرايی شد".

پژاک که از آن به عنوان شاخه ايرانی حزب کارگران کردستان به رهبری عبدالله اوژلان ياد می شود مدعی شد که بر اساس اين توافق دو کشور به طور مشترک عليه چريک های پژاک و پ ک ک دست به عمليات زده و برای روياروی با اين دو گروه کرد به تبادل اطلاعات می پردازند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پژاک می گويد، ايران و ترکيه همچنين درباره تشکيل کميته ضد ترور که با وزارتخانه های دو کشورهای هماهنگ خواهد بود بايکديگر به توافق رسيده اند .

حزب حيات آزاد کردستان برجسته ترين تشکيلات کرد ايرانی است که همچنان به جنگ مسلحانه برای آنچه که دفاع از حقوق کردها می نامد پايبتند است در حاليکه احزاب کلاسيک کرد مانند حزب دموکرات کردستان ايران و کومله سالهاست که مشی مبارزه مسالمت آميز را در پيش گرفته اند .

به گزارش وبگاه پژاک "پيش از اين کشورهای ترکيه، امريکا و عراق نيز در چارچوب همکاری سه جانبه عليه کردها توافقنامه ای با يکديگر امضا کرده بودند و مقامات امريکايی افشا کرده اند که هواپيماهای جاسوسی اين کشور ساليانه اطلاعاتی به ارزش چهارصد ميليون دلار در اختيار ترکيه قرار می دهند .

در پايان اين گزارش آمده است "يکی از نکات قابل توجه در توافقنامه ايران و ترکيه اين است که اطلاعات جمع آوری شده توسط امريکا در اختيار ايران نيز قرار می گيرد."

گفتنی است که دولت اوباما رئيس جمهور ايالات متحده امريکا پژاک را به ليست گروه های تروريستی افزوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016