چهارشنبه 18 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال مجدد مهدی محموديان به انفرادی، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: به دستور مسئولين زندان رجايی شهر کرج (گوهردشت)، سيد مهدی محموديان روزنامه نگار زندانی و از مشاوران مهدی کروبی در انتخابات رياست جمهوری دوره دهم، برای دومين بار طی يک ماه گذشته به سلول انفرادی منتقل گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش تحول سبز، مهدی محموديان عضو کميته اطلاع رسانی جبهه مشارکت که بعد از انتخابات و به جهت افشای جنايات بازداشتگاه کهريزک دستگير شده بود عصر امروز به دستور مسئولين زندان رجايی شهر به سلول انفرادی منتقل شده است. اين در حالی است که وی پيش از اين نيز بارها در طول مدت بازداشت خود مورد اذيت و آزار قرار گرفته است و در حال حاضر از عفونت شديد ريه رنج می برد.

بر اساس گزارش رسيده هنوز علت اين انتقال مشخص نبوده و به جهت ضعف جسمی ناشی از اعتصاب غذای اخير وی اين اقدام باعث نگرانی از وضعيت جسمی اين زندانی سياسی شده است.

مسئولين زندان نيز در پی تماس خانواده ايشان با اظهار بر اينکه نسبت به دستور صادر شده قادر به انجام کاری نبوده و بايد آن را اجرا کنند خبر انتقال وی را به سلول به نوعی تاييد کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016