پنجشنبه 19 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار احمدی‌مقدم: راه‌اندازی پليس سايبری در مراکز استان‌ها، فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده نيروی انتظامی از راه‌اندازی پليس سايبری تا پايان سال جاری در همه مراکز استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار اسماعيل احمدی‌مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ادغام وزارت ارتباطات حرکت در جهت معکوس عملکرد نيروی انتظامی است.
وی با اشاره به اقدامات نيروی انتظامی برای ايجاد بخش‌های متناسب با نياز روز افزود: ادغام وزارت ارتباطات که نقش مهمی در امنيت و همچنين توسعه کشور دارد به کار نيروی انتظامی لطمه می‌زند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده نيروی انتظامی در پاسخ به سئوالی درباره تاثير قوانين جديد راهنمايی و رانندگی در کاهش جرايم تصريح کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده پس از اجرای اين قوانين ۱۰ تا ۱۲ درصد از جرايم راهنمايی و رانندگی در کشور کاهش يافته است.
وی با اشاره به اينکه آيين‌نامه‌های مکمل قوانين راهنمايی و رانندگی برای تصويب به دولت ارائه شده است، تاکيد کرد: اين آيين‌نامه‌ها کارآمدی قوانين به اجرا درآمده را افزايش می‌دهد.
سردار احمدی‌مقدم ضمن تاکيد بر راه‌اندازی پليس سايبری در همه مراکز استان‌ها تا پايان سال جاری گفت: هر استانی که بتواند مکانی را تامين و حداقل آموزش‌ها را برای نيروها ارائه دهد در اولويت راه‌اندازی پليس سايبری قرار می‌گيرد.
وی همچنين به افزايش توليد مواد مخدر در افغانستان اشاره نمود و تاکيد کرد: روند کشفيات نيروی انتظامی افزايش يافته است.
فرمانده نيروی انتظامی کشفيات صورت گرفته در ارديبهشت ‌ماه را عين سال گذشته اعلام ولی پيش‌بينی کرد کشفيات خرداد ماه افزايش يابد.
وی محل ورود مشروبات الکلی و سلاح را مرزهای استان‌های غربی عنوان و اضافه کرد: با افزايش کشفيات روند ورود اين کالاها به کشور کاهش يافته است.
احمدی‌مقدم با اشاره به لزوم افزايش همت نيروی انتظامی در تامين امنيت اجتماعی خاطرنشان کرد: طرح امنيت اجتماعی از ۲۵ خرداد با دقت بيشتری انجام می‌شود.
وی بر برخورد با ناهنجاری‌ها و مزاحمان تاکيد و ادامه داد: با توجه به فصل و افزايش گردشگری برخورد با اين معضلات در محل‌های گردشگری با جديت توسط نيروی انتظامی دنبال می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016