یکشنبه 22 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تداوم مخالفت با مرخصی حسين رونقی در پی دومين عمل جراحی، هرانا

خبرگزاری هرانا - مسئولان کماکان از مرخصی حسين رونقی ملکی که امروز شنبه، بيست و يکم خردادماه برای دومين بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است، ممانعت به عمل می‌آوردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، دومين عمل جراحی حسين رونقی ملکی که امروز شنبه صورت پذيرفت، موفقيت آميز توصيف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پزشکان و حتی مسئولان بهداری زندان گفته‌اند وی بايستی در منزل و تحت استراحت قرار گيرد اما قاضی پيرعباسی و بازجويان وزارت اطلاعات کماکان مانع از مرخصی وی می‌شوند. اين در حاليست که در زندان هيچ امکاناتی برای استراحت جهت بهبودی وجود نداشته و ممکن است کليه‌های وی دچار عفونت شود که در اين صورت امکان درمانی نيز، وجود ندارد.

گفته می‌شود يکی از کليه‌های وی ۸۰ درصد و ديگری ۲۰ درصد دچار از کار افتادگی شده بود و اين عمل در ادامهٔ عمل اول که چندی پيش انجام پذيرفت، بوده است.

از سوی ديگر و بر اساس آزمايشات صورت گرفته، کيسهٔ صفرا اين زندانی سياسی نيز به دليل استفاده از آب ناسالم در طول مدت بازداشت در انفرادی بند ۲ الف دچار سنگ صفرا شده و نياز به عمل جراحی دارد.

شايان ذکر است که مسئولان در حالی که اين فعال حقوق بشرِ دربند ماه ها از نارسايی کليوی در رنج بود، از عمل جراحی وی در بيمارستانی خارج از زندان ممانعت به عمل می آوردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016