سه شنبه 31 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه جبهه مشارکت خطاب به زندانيان اعتصابی: به اعتصاب خود پايان دهيد، نوروز

آزادگان در بند، زندانيان سياسی سرافراز بند ۳۵۰ زندان اوين

برای همه ما عمق اندوه شما در شهادت مظلومانه هاله سحابی و هدی صابر قابل درک است همانگونه که ملت ما نه فقط داغدار آنها است بلکه سوگوار مرگ شرافت و مردانگی در وجود کسانی است که اگر دين ندارند ، آزاده هم نيستند ! ما شهادت می دهيم که شما اسوه های حق طبلی و مظلوميت رسالت خود را به تمامی انجام داده ايد و ديگر نبايد با جسم نحيف خود متحمل رنج بيشتر شويد بلکه بايد جان سترگ خود را برای روزهايی که چندان دير نيست به پرواز در آوريد. ما به اين کلام معصوم باور عميق داريم که روز پاسخگويی ظالمان بسيار دردناک تر از روزی است که بر مظلومان رفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جبهه مشارکت ايران اسلامی در برابر اين همه فداکاری زندانيان سياسی و خانواده انها سر تعظيم فرود می آورد و از عزيزانی که دست به اعتصاب غذا زده اند چون هميشه می خواهد به اين اقدام پايان دهند و نيز از قوه قضاييه که مسئول همه اين حوادث تلخ است می خواهد تا دير نشده است به اين همه ظلم پايان دهد و با آزاد کردن همه زندانيان سياسی بخش مهمی از ماموريت نماينده حقوق بشر سازمان ملل را که بی ترديد در برابر آن تسليم خواهند شد بلاموضوع کند.

جبهه مشارکت ايران اسلامی
۳۰ خرداد ۱۳۹۰


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016